Fullt i Tierp
Såg nyss på X-kattens hemsida att det redan är fullt i kategori 2 på deras utställning i Tierp i mars. Första inbetalningsdag var den 11/12, d v s igår. Det är inte klokt vad man måste vara snabb att betala in nu för tiden…

Ja fast de kunde man ju räknat med.. de har endast 240platser till alla Katigorier.. hoppas ni som anmält kommit med
#1 …varav 90 platser i kategori 2

Ja ha, jag hade ändå tänkt dra mina katter. Men tråkigt ändå för dem som inte hunnit med.
/Camilla

Jo fast jag har märkt av "hysterin" om tierp.. var MASSOR som ville dit och 90platser är inte så mycket de finns många raser i KAT2
Jag tror också att det, åtminstone delvis, kan bero på att det inte är några utställningar i Stockholmsområdet förrän i april. Här finns många som vill ställa ut och Tierp ligger ju hyfsat nära.
Otroligt!
Undrar om de har tagit med såna som betalt in för tidigt?
Är det alltså fullt bägge dagarna för våra skogisar, trodde bara det var lördagen?
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ni får locka dem med locktång och säga att de är Rexar=)) Norska rexkatter=) Då kanske ni får plats.=) Skämt och sido så blir det fullt snabbt på vissa utställningar. Och vissa får man ligga på att anmäla till, synd om man kanske inte har pengar just då bara.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag såg på X-kattens hemsida att de bjudit in ytterligare en domare i kategori 2. Betyder det att de kommer att utöka antalet platser i kategori 2 från 90 till 130? Nån som vet?