Vi söker en skogis..
Hejsan
Jag bor på Gotland och har en kompis som varit med om mycket tragiska händelser där hennes skogis varit räddningen i hennes liv.. Hon har varken man eller barn, bara sin katt.
Nu hände det som inte får hända.. ..hennes katt råkade försvinna och blev överkörd. Hon var otröstlig men börjar sakta återhämta sig. Men för att göra hennes liv värd att leva igen vill vi hjälpa henne med en ny katt som hon kan lägga ner sin själ på.
Finns det någon omplacering för sällskap här så får ni gärna höra av er till mig för vidare information. Jag kan komma och hämta katten från fastlandet, det är inga problem. Ni kan lämna meddelande till mig här eller maila mig på liliann.haggstrom@gmail.com eller så kan ni ringa mig på Comviq: 0736-126112 eller Telia: 0730-445044.
Tack på förhand
Lili-Ann Häggström

Hejsan! Vad tråkigt för din vän att hennes katt inte finns mer
. Men, jag kom och tänka på alla katthem, där finns det många fina kissar som söker nya familjer, det kanske kan vara något?
www.katthemmet.nu href="http://www.katthemmet.nu/" rel="noopener noreferrer" target="_blank">
Hälsningar Gisela
kolla på omplaceringar här eller på skogkattslingans sida.katter.nu har oxå omplaceringar. kan förstå om det är en ny skogis hon vill ha..
S*Winsnes Wilda

Beklagar sorgen för din vän, jag har mailat dig om 2 avkommor från min uppfödning som söker nytt hem.
/Emelie