Kattyoga...
Katterna brukar vara ute när jag kör yoga.. idag är det himla tråkigt o regnigt väder o jag tänkte "vad gör det om katterna är inne?"
Sagt o gjort.. rullade ute mattan på golvet.. två katter for dit direkt, måste ju kolla om det går att klösa! Jepps, det går! Mattan är i ett mjukt material, vilket gör att det blir ganska fina märken oxå *fniss*
Här börjar sedan själva yogan.. under inledningen när jag ligger på mattan förösker Bambi krypa under mattan.. när det inte går börjar hon istället tvätta mitt hår..
Under hela programmet försöker de sedan fånga snörena i mina byxor, kasta sig under mattan, sättta sig under mig när jag står o svettas i diverse positioner..
När Cactus tröttnar på mig o min yoga börjar han istället
1. riva i persinnerna som jag rullat ner för att grannen inte ska glo in när hon gungar sina barn..
2. öppna lådorna i hallen, ut åker vantar, mössor etc..
3. kraffsa på dörren till klädklammaren..
4. yla o tala om hur j***a tråkig jag är!
Här efter har man tappat all fokus man lyckats inbringa o för att utföra balansövningar som kräver KONCENTRATION får jag nu hämta stödkäppar…
Nu när det hela är över, ligger han vackert på min dator o sover.. uppmärksamhet säger jag bara! ;)
Om Moder Natur kunde skänka mig cirka en timme av fint väder så katterna kunde gå ut… *fniss*

Har prøvd det selv jeg, håpløst.. eneste posetive var ekstravekten an katten på ryggen da jeg gjorde styrkeøvelser etter på :)
Haha jag kan se det hela framför mig… Visst är det härligt med katter 
/Ann.

Mina katter brukar också hjälpa till när jag kör pilates. Det är tung med en katt som extratyngd, men det ger säkert bra effekt.
Vill inte katterna gå ut när det regnar eller orkar du inte tvätta leriga tassar? 

Alltså ni är så flitiga så man får så dåligt samvete!!!! Pilates och Yoga hmm kanske vore något för mig och mina katter.

#3 men jag tror de kommer frysa där ute *fniss* lera torkar ju o trillar av, det behöver man väl inte tävtta?! *fniss*
#4 det är nu på nyåret, anfallet går snart över, ska du se! ;)

#5 Hm jag vet inte det med dig. du verkar hurtig.
Och rädd att de små kisarna ska frysa!!!
Jag vill se foto på detta!!!
Frysa, hihi… har du gått över till sphynx? trodde du hade skogisar
/Lisbet
ps. sillen blev supergod ds