Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 452 ggr
SillyZones
0

Influensa

Hostar lungorna ur mig och har 39 graders feber. Tror inte att jag varit med om en värre "sjuka" på evigheter. Usch, vad synd det är om mig!FlörtGråter

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

mariamia
0

Stackars stackars dig… Hoppas du blir bättre snart.

*Kram* Mia

Syllan
0

Stackare…usch, jag är INTE avundsjuk. Krya på dig iaf. /Sylvia

SillyZones
0

Nej, det här var det värsta på länge.. Det känns som om lungorna är stora köttsår ochg revbenen har gått av, för alla hostningar. Skrikandes

Runsviks
0

Usch, fy sjutton vilket öde… hoppas du snart…

Vildfagre
0

Inge vidare början på året men se till att få en bra hostmedicin för det är förskräckligt jobbigt. Önskar dej snar bättring/Laila

EddaM
0

Stackare, det är inget roligt det. Är själv förkyld men inte så farligt som dig. Krya på dig=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

lynxeyes
0

Vet preciiis hur det är, har legat hela julhelgen!! För mig tog det nog närmre två veckor att bli av med skiten… äntligen mår jag nåtsånär. På sjunde dagen med feber gick jag till doktorn för jag ville ha hostmedicin… han lyssnade på mig och sa men snälla "tös" du har ju lunginflamation… så fick lite mer än hostmedicin att hämta ut på apoteket. Det går "smittsam lunginflamation" nu i form av Mycoplasma, så blir du inte bättre så gå till doktorn!!! Vanligaste symptomen på Mycoplasma är svår hosta, huvudvärk och feber!!

Krya på dig och kram // Sophia

Juliette-
0

Usch din stackare.. Tycker inte änns du hinner bli frisk innan de är dax för nästa sjuka. Jag tycker verkligen synd om er usch. Många kramar från oss här nere i Västerås och en speciell puss från Cornelia "riva huset" Cacao Flört

SillyZones
0

#8 Ja, det är verkligen jobbigt! Och jag lyckas ju dra åt mig ALLT! Men nu känner jag mig något bättre och ska jobba i morgn natt, Pussa "Riva huset" från mig!!Kyss