Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 2167 ggr
Katzuki
0

TCC Lördag 3/10

Tack alla för en trevlig men trång utställning i Alvik idag :D

Chili tog sin andra Ex1:a trots att hon var på dåligt humör.

Lite övriga skogisreultat:
S*Magorias X-men BIV
S*Sunnygirl`s Emanuel Nom
S*Milda ma Tildes Jet-Seth ex1, BIV,Nom
S*Just Catnap´s Alma Snowflake BIV Nom
S*NC´s Cool Cat Ex1 BIV Nom BIS
S*´Grianans Kewin Nom BIS
S*NC´s Robot Rock Nom
S*Izawatha´s Siska Nom BIS
S*Miss Mikku´s Black Bandit Nom
S*Zarkesha´s Kewpie Doll Nom
S*Sillyzones´s Ziggy Stardust BIV

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Juliette-
0

Grattis till fina resultat.. kul det fått bra för skogisarna

Nenya
0

Jag har varit där idag med min Xaphania som blev Champion :D
För vidare tävlan fick hon sen föga förvånande se sig slagen av Alma Snowflake..

Vinnande skogisar i panelerna blev:

BIS ungdjur blav S*NC's Cool Cat
BIS kastrathona blev EP EC S*Izawatha's Siska, DSM
BIS hane blev S*Grianan's Kewin

Labolina_73
0

Superkul…. GRATTIS alla…….

Kram Linda

SillyZones
0

Stort grattis till alla skogisar!

(Kewin tog BIV:en med om man ska vara petig Flört)

Tack till Lena!Flört

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

maximus
0

Grattis IC S*Miss Mikkus'Black Bandit  BIV & NOM Kyss många kramar från Stolt Pappa Maximus med övrig släkt

Runsviks
0

Grattis till alla fina resultat idag. Glad

SweetScarlet
0

Ja för min del är jag fortfarande chockad trots vin och reflektion.

Min nya familjemedlem som förresten flyttar hem till mig på onsdag…nämligen S*NC's Cool Cat var på sin första utställning idag.

Hon blev Ex 1  BIV   NOM och BIS ungdjur 

Fick 5 av 7 domares röster i panelen. Gissa om jag är superstolt och jätteglad. Skrattande Det går inte att med ord beskriva.

Tack Lena för att du höll henne så fint och tack alla ni som gratulerade mig på plats. Sen vill jag gratulera Susanne och Peo S*NC's för för denna utmärkelse och för kullen som också blev BIS idag.

Christina-S
0

Grattis alla!

Labolina_73
0

#4 hehe och sitt CERT kan man ju bara anta.. ;-)

Ska bli spännande imorrn,,

kram och GRATTIS alla.

Kattilaforsens
0

Grattis till alla fina resultat i dag och lycka till imorgon ni som ska dit. Om ni tycker att parkeringarna som ligger i anslutning till utställningslokalen är dyra så är p-huset vid Alviks torg ett hett tips. (Tack för det Lilly.) P-huset öppnar visserligen först kl 9 men det kan vara värt att flytta bilen dit. De två första timmarna i p-huset är gratis på helger och sedan kostar det 5:- per timme, till skillnad från de 20:- per timme som det kostade att stå utanför hotellet bredvid utställningslokalen.

Liljeknoppens
0

Grattis till alla fina resultat!

Ett extra grattis till IC S*Miss Mikkus' Black Bandit från Brorsan med familj. Flört

MissMikkus
0

Tack för allt grattis till min goe Bandit. Jag höll på att ramla raklång av förvåning idag. Banditen tog sin allra första nominering, 2 år och 8 månader gammal. Så gissa om jag blev superglad. De var 5 hanar som var upp till nomineringen, och han knep den. Jag fattar det inte än.

Banditens dotter Edith Piaf blev Ex 1. En grupp 7 utan en enda fertil katt idag. Märkligt! Så nån BIV blev det inte och nomineringen gick till en superläcker liten Sibir.

Grattis till er andra också. Fick se Grianans Kewin live idag. En snygg kraftig kille som blev BIS. Knappt ett år gammal. Grattis Jessica.

rockringen
0

Supergrattis till era kalasfina resultat, det är urtrist att sitta hemma med avpälsade katter Gråter Gråter

Barbro

Katzuki
0

#4: Ohj, sorry :P Det kanske de skrev upp efter att jag skrivit av allt ;P

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Puzzle
0

Stort grattis till alla fina resultat under lördagen!

Sissi
0

#7 Det var sååå roligt att din nya lilla tjej gjorde en sådan superb utställningsdebut och det var ännu roligare att se ditt stora leende.

#4 Massor med GRATTIS till Jessica med familj till Kevins BIS, han är verkligen super fin och du visar upp honom så otroligt fint. (Hoppas att ni fick en riktigt god natts sömn, i värme)

S*Tam-Trion's Pim Pim fick nöja sig med en Ex. 1 men som vanligt var hon bara hur ljuvlig och gosig som helst, min lilla snurpa.

STORT TACK till Angelike & Leffe för bilskjutsen!!! Kyss

Håller tummarna för alla som är där idag!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

LottaC
0

Grattis till alla fina resultat!!Jessica vi är så stolta över "våran"Kewin..pappa Björn speciellt//kram till er

Mulan
0

Grattis till fina resultat! Alldeles särskilt till Siska o Banditen, som är två favviskatter! Kyss

Mvh Malin