Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 1627 ggr
helena7
0

Moss 17-18 okt

Är det någon som har anmält till Moss?? Glad

Vi har anmält vår hane S*Isgården´s Aberdeen. Detta kommer blir vår första utställning utomlands om vi kommer med. Ser verkligen fram emot det!

/Helena

helena7
0

Det är inga svenskar som ska till Norge alltså?? Vad tråkigt! Rynkar på näsan

/Helena

NorthernPearls
0

Sku va skoj å åka dit med katterna.

Dock är avståndet så långt jag bor ju uppe i Norrbotten.. Är de måntro någon från norrbotten som är på väg dit?

När är utställningen och hur går man tillväga när man anmäler en katt eller flera till en sån utställning.?

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

MissMikkus
0

Jodå vi ska dit. Tre katter har jag med mej och alla tre har titelchans. Ska bli spännade att se hur det går med det. Skrattande

#2 Utställningen är den 18-19 oktober. Man anmäler som vanligt på svensk anmälningsblankett och sänder den till sin egen klubb.

Inbjudan finns på Sveraks hemsida.

NorthernPearls
0

#3 Va skoj. Jag ska kolla om de är någon uppifrån Norrbotten som skall dit oxå. De blir lite tungt å åka ensam så långt.

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Frostvikarna
0

Jag hade gärna åkt till Moss igen, vi var där i augusti på kattuställning och jag säger bara, VILKET LANDSKAP!!!

Lycka till!

helena7
0

#3   17-18 okt är den väl??

Vad roligt att någon mer ska dit, Aberdeen har också titelchans så det är ju alltid lite extra roligt då Glad Vart kommer ni att bo??

/Helena

MissMikkus
0

#6 Jo 17-18 oktober är det. Jag slarvade visst till det.

Det var fullt på hotellen i Moss när vi anmälde så vi bor i Fredrikstad (heter det väl)

helena7
0

# 7 Ok, vi hade tur att få ett hotell i Moss. Hur långt från Moss ligger Fredrikstad  ?

/Helena

MissMikkus
0

#8 Jag tror det inte var mer än 2 mil, eller kanske lite till.

rockringen
0

Hej

Jag och min syster kommer. Vi hittade en camping i Fredrikstad som ligger ca 3 mil från Moss. En stuga för 2 personer kostar 800 NOK Guld i mun

Stugorna är två somrum, kök och toalett Kyss

http://www.fredrikstadmotel.no/

Hälsningar
Barbro

Margona
0

#5 Nu har du nog tänkt lite fel, vi var i MoldeSkrattande

Kvarnstugans
0

Jag kommer med två katter på söndagen.

#10 Härligt att vi syns snart igen!Kyss
Kram Bittan

Frostvikarna
0

#11 JA men vilken virrpanna jag är då!! Oskyldig Men jag har varit i Moss med och det är lika vackert där…Skäms

helena7
0

#8 ok, men det är ju ok att köra.

Vad roligt att det kommer lite fler …Glad

Hoppas man kommer med nu bara.

Någon som vet när bekräftelsen brukar komma? 2veckor innan typ eller hur brukar det vara?

/Helena

helena7
0

Igår kom min bekräftelse och vi kom med…

Gud vad kul det ska bli Glad

/Helena