Så glad!
För 11 månader sedan föddes S*Månlyckans Hollywood med kejsarsnitt. Det var ingen som trodde att Holly skulle klara sig, men när allt var över kom veterinären ut med en liten låda och sa: "Det blev en pojke!" Det tog ett par dagar innan mamma S*IceWood´s Pepita förstod att det var hennes lilla barn som dessutom visat sig vara en flicka:-) Holly växte upp med två fosterbröder; två birmapojkar som förlorade sin mamma vid födseln. Trots att dom var tre "syskon" så tog Holly en alldeles speciell plats i mitt hjärta och jag funderade länge på att behålla henne. Till slut flyttade hon alla fall, och lever nu som den lilla prinsessa hon är. Och idag har jag träffat henne för första gången sedan hon flyttade hemifrån!! Åh vilken härlig känsla att återse henne!!! Såklart måste jag ju visa er oxå :-))
Ann /S*Månlyckans.
Det förstår jag, det måste vara väldigt speciella känslor när hon till på köpet var ett litet under:) Och vackar är hon också!!! /Sylvia
Gud så söööööt!!!
Ibland föds små mirakel, gjorda för att överleva.. 

Gud vad stor hon har blivit vilken fin tjej. Ja vissa individer har en speciell plats i ens hjärta. Hon är bedårande och väldigt lik sin mor

Vad fin hon är! 

Vilken liten skönhet! Det är nått alldeles speciellt med svart/vita katter! //Kaisa

Väldigt vacker katta, älskar svart vita katter med vitt på det sättet=)) Min Zlatan ser ju sådan ut=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Vilken solskens historia
Skönt att allt ordnade sig för lilla tösen som nu är en vacker dam. //Kristin
Åh så vacker hon är Ann.
Tack alla ni rara människor för era fina ord om min lilla tjej 
"Ibland föds små mirakel, gjorda för att överleva." Där träffade du mitt i prick Awanathas-Malin 
Ann /S*Månlyckans.