Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 902 ggr
Juliette-
0

Kattungar på jäsning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har nu det glada beskedet att säga att vad det verkar väntar vi våran 6:e kull. Det är efter våran vackra S*Svampan's Kantarella NFO d09(22) & CH S*Redtail's Nigel NFO ns0324. Vi tror dessa katter ska få mycket fina kattungar och vi ser fram emot när dom tittar ut i oktober.

Blivande mamma på bild som ha en kull innan med 2 fina flickor var av ena dottern vart internationell champion i lördags.

Juliette-
0

Blivande pappan på bild som har 2 fina kullar sedan innan (var av en jag har hemma nu på 9veckor) Är väldigt nöjd med hans avkommor innan och ser mycket fram emot att se flera avkommor efter denna silvergosse

WesthKiowas
0

Kul, grattis! Spännande!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Margona
0

Grattis!

blondifire
0

grattis!! spännande o se vad dessa två snyggingar ger!

S*Winsnes Wilda

Puzzle
0

Spännande! Lycka till!

LaSadie
0

grattis!

svampis
0

Men va kul att den vackra tjejen Kantarella ska bli mamma igen. Ska bli spännade och se om några veckor, ska hålla mig infomerad om detta. Så ett jätte grattis från oss uppfödare. Ha det och ge henne puss från oss Kyss

SillyZones
0

Stort grattis till en efterlängtad kull och kombination!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Saffran
0

Håller tummarna för friska fina bebisar till kantarell och nigel. Så spännade Glad

Juliette-
0

Tack alla vi är väldigt glada över denna kull.. 3löp tog det innan Elvira (Kantarella) gav upp och släppte på Jonte (Nigel) när vi nästan givit upp hoppet så det känns fantastisk.. Vi tror det kan bli riktigt bra

Sissi
0

Spännande planer, har alltid haft ett gott öga till din vackra Kantarella, då jag faktiskt var med då hon föddes.

Stor kram från Sissi och morbror Tryffel.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***