Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 1299 ggr
Kattilaforsens
0

Dagens ros

Dagens ros vill jag ge till Stefan (S*Erspers) för att han utan minsta tvekan ställde upp och hjälpte mig och Sissi när vi fick problem med bilen på DÄK i dag. Stefan erbjöd sig även att stanna kvar tills vi kommit iväg ordentligt. Tack även till Inger (S*Aborgatos) för assistansen och för sällskapet under åkturen och till Lena (S*Nenyas) som också erbjöd sig att hjälpa till. Vad vore världen utan medmänniskor som ni? Hem kom vi till slut - välbehållna men trötta.Glad

aborgatos
0

Skönt att ni kom hem helskinnadeGlad.

Själv blev jag omkörd av en fartdåre som körde bort min backspegel.

Tack för en trevlig dag och en rolig biltur.

kram Inger

Sissi
0

Ja, vilken resa och för att göra en lååång historia kort… Tungan ute

Tandkräm i Pim Pims päls, kattsand som rann ut i bilen, vindrutetorkare som någon haft sönder på bilen, bilbatteriet laddades ur pga påslagna lysen och en himla lång resa. Pihuuu!

Det var lite långt hemifrån också så det kändes rätt skönt när man visste att bilen var ok igen. Glad

Tack till dig också Tina för att du körde hela vägen och för en god natts sömn på Söder.

För övrigt har dagen varit väldigt bra och jag har träffat massor av både nya och gamla, vänner och bekanta.

/Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

SillyZones
0

Goa Stefan! Vad underbart att det finns sådana hjälpsamma människor Kyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

erspers
0

oj..tack..klart att man ska hjälpa till om man kan..Glad

//Stefan

Runsviks
0

Vilken soppa men vilken tur att ni hade trevliga människor runt er som ställde  upp och hjälpte er. Hoppas ni inte blev skrämda att fara norr över… för det vore kul om ni kom till Sundsvall nästa år.

Sissi
0

#5 SUNDSVALL Förvånad Det är ju skit långt! Glad
Vi får se, det skulle vara rätt kul att åka dit upp också.

/Sissi

Runsviks
0

#6 Du är välkommen… det är bara 40-45 mil Glad och vi kommer troligast att få en kononfin utställningshall i närheten av centrum, Tennishallen Baldershov. Flört Boka in helgen 22-23 maj i Sundsvall, det vore toppen kul om ni kom upp ett gängGladFlörtSkrattande

Kattilaforsens
0

#6 Det var drygt 20 mil till DÄK. Hur tidigt måste vi inte gå upp om vi ska köra 40 mil?FörvånadFlört

svampis
0

#8 Det tar ca 4-4½ timme till Sundsvall så det är inte så långt Flört Vilken tur att det finns goa människor som verkligen ställer upp och hjälper.

Runsviks
0

Men du, Sissi #8, vi har både hotell och vandrahem här i Sundsvall Flört
Annars finns det säkert någon lappkåta att låna om du inte är rädd för varg och björnFörvånad
När vi var unga, åkte vi fram och tillbaka till Arlandastad men det gör vi aldrig om. Vi var vakna i 23 timmar!!!! Men vi fick med oss hem en IC-titel så vi var nöjdaSkrattande

skogisen
0

ÅÅÅ Tina   Va skönt att det finns riddare Kyss på & efter vägen

# 7 jag har planer på att åka upp & hälsa på er i vackra Norrland, få se vilka jag får med mej Skrattande

Kattilaforsens
0

#9 Då får vi väl åka två timmar tidigare än i söndags, d v s 03.15. Ska du med? Flört

#11 Ja, det är tur att det finns sådana hjälpsamma och snälla människor som Stefan.

kerstin2181
0

Stefan är en pärla, snäll och trevligFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

aborgatos
0

Håller med kerstin.

Stefan är en superhygglig och trevlig personGlad

Om alla var som han så skulle det inte finnas några krig.

//Inger

Christina-S
0

Vad bra att du fick hjälp, Tina!

Jag tittade efter dig när panelen var över för att höra höra hur det gått …

Sissi
0

#12 Kl. 03:15 Tungan ute

Kattilaforsens
0

#15 Det var rart av dig. Jag missade i stort sett hela panelen eftersom Inger och jag var ute på vår åktur då.

#16 SkrattandeSkrattandeSkrattande

EvaHelen
0

Helt enig Stefan är mkt trevlig person. Jag och Håkan träffade honom på Uppsala utställningen i våras.

#7Ja, vi har ialf bokat in Sundsvall ( men jag håller dock ändå på Jämtland)Flört

Mvh,

Eva-Helen

Mylingens
0

Usch, det låter som om du hade en riktig otursdag, inget kul. Vilken tur att Stefan ställde upp och hjälpte er när ni verkligen behövde det och ingen annan ville. Många tröstekramar till dej Tina… //Kaisa