Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 965 ggr
Christina-S
0

Alfakatten 17 oktober

Idag kom bekräftelsen med e-post!

Ser fram emot utställningen och att ha båda katterna med.

JessicaF
0

Jag kommer med Stella, vill du samåka?

Sissi
0

Jag har också fått min bekräftelse och jag har med mig S*Nenya's Lady Mary van Tassel.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Nenya
0

Jag kommer med Harley och Xaphania. =)
Ser fram emot domarfördelningen!

Sissi
0

#3 Släktträff! Flört

JessicaF
0

#3 Jag räknar starkt med att Xaphania tar sina Cert nu innan så vi slipper slåss. :)

Nenya
0

#5 - håll tummarna för oss i helgen! Hon har två chanser där, så kanske hinner hon bli champion innan Alfa :)

JessicaF
0

#6 Det ska nog inte vara några problem, jag räknar med det :)

Jotta
0

#2 Sissi, du måste klicka på länken i bekräftelse-mailet för att bekräfta att du har fått det.

Det gäller även alla andra som ska ställa ut på Alfas utställning. (Christina, Jessica och Lena har redan bekräftat.)

//Jotta, med inblick bakom kulisserna Flört

Draken_old
0

Jag kommer med Pipen.

JessicaF
0

#8 Jag tycker att det är strålande med e-post bekräftelse. Allt porto det sparar klubbarna och vikandet.

Dessutom så får man mer koll på vilka som verkligen mottagit bekräftelsen. Snigelpost är inte alltid 100%

Sissi
0

#8 Aha, fixar det när jag kommer hem! Tack för informationen. Glad

Christina-S
0

#1 Vad snällt av dig! Kan jag få ha det öppet ett tag. Gubben min verkar intresserad av att åka med Förvånad

Fick han blodad tand efter söndagens utställning månntro? Skrattande

skogisen
0

# 12 Där ser man Förvånad kul iallafallSkrattande

Jag kommer med Tiger .

JessicaF
0

#12 Oj Oj… Vad roligt Anders bara fnyser när jag nämner utställning.

Vi är juh flera som åker från söderort dumt att alla tar varsin bil. Det är bara att lämna öppet och så får vi se vem som har störst bil och vad som passar. :)

Sissi
0

#14 Vart bor du? Jag bor i Tyresö och har varken bil eller körkort.

/Sissi

JessicaF
0

#15 Enskede/Svedmyra vi har en som vi samsas om och slåss blodigt om den på helgena då det är utställningar.

Vore skönt om man kunde hitta ett gäng som kan dela på resorna, och bilarna.

Fonrims
0

Jag tar med mig Gurkan, det blir hans först utställning så jag är extra nyfiken på hur han kommer att uppföra sig. ;-) Han har börjat bli lite intresserad av flickor nämligen… lilla gubben.

Kattilaforsens
0

#8 Jag har anmält två katter men någon bekräftelse har jag inte fått än. När skickas de sista ut?

Jotta
0

#18 Alla skickades ut i måndags kväll. Kan det ha hamnat i något skräppostfilter?
Jag skickar ett mail till dig. //Jotta