Hur hittade ni hit?
Ja precis som rubriken lyder; hur hittade ni till denna sajten?
Ann /S*Månlyckans.

Jag blev tipsad av en kompis med Norsk Skogis, Tack säger jag till henne! Nu är jag heeelt fast här.
Är inne säkert 5-10 ggr om dagen….
///Anki S*Järvaskogen's www.jarva.info.se

Jag hitta hit tack vare reklam om de på ett annat forum..
Jag var ju med på ett hörn och drog igång det hela, även om Rolf gjorde det stora jobbet.
Mvh Bengan

Jag fick ett mail och en bjudan av Rolf att bli medlem!

Via ett meddelande från Rolf på ett annat forum=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
--->
Här, till höger. --->
Under rubriken "Mina sajter". Finns ju en rullningslist där och längre ner (under strecket, i grå text) är de sajterna man inte är medlem i.
Är flera sajter som jag hittat i den "rutan". Andra har jag hittat under rubriken "Fler sajter". Jag var först medlem i katter.ifokus som jag blev tipsad om på en hemsida.

Jag fick ett mail med Inbjudan precis som # 4

Fick som några av er andra ett mail från Rolf.
//Kristin

Jag fick också mail av Rolf.
//Anne-Lie

Jag blev inbjuden av en annan medlem, innan sajten blev offentlig. Bengan & jag var de första medarbetarna, tror jag….
/Mia
#10 Stämmer
Mvh Bengan
Jag kommer inte ihåg om det var en länk på någons hemsida eller via en sökmotor jag hittade hit, men det var via Internet i alla fall.
Susanna

Fick inbjudan ifrån Rolf.
Jag fick inbjudan av Rolf!

Jeg fikk mail fra Rolf, noe som jeg er veldig glad for
Jag var medlem i Katter i focus först, innan Skogkatt i focus startade, så steget hit till när forumet väl kom igång var inte långt:) /Sylvia
Jag fick en inbjudan via mejl från Rolf. Vilket enormt jobb han måste ha lagt ner på att kontakta så många.

Jag fick inbjudan av Rolf
#17 Vad jag minns så mailade Rolf alla uppfödare i Sverige samt en stor del av uppfödarna i Norge, så han la ner väldigt mycket tid på att få hit medlemmar.
Mvh Bengan
Verkar som om Rolf mailat runt en hel del… Vilket engagemang! Tack för det Rolf, jag tror vi alla är väldigt glada för det!
Själv hittade jag dock info om denna nya sajt på ett annat forum.
Mvh Ann /S*Månlyckans.

Via en annan medlem innan sajten blev offentlig. Tror jag var Medarbetare nr 3 i raden. Men jag kan minnas fel också.
/Camilla

Hittade hit via ett annat forum som Rolf gjorde reklam i. Blev också medlem några dagar innan det blev offentligt.
/Marie
Jag tror faktiskt jag kan ha varit allra första medlemmen efter Rolf…första inlägget från någon annan än Rolf skrev jag i alla fall.
Jag är ju Sajtvärd på annan sajt (Kolhydrater) och fick därför veta att sajten var på gång och blev jättelycklig eftersom jag älskar katter och har just skogisar. Innan var jag med i både katter och hittekatter.
Numer pensionär i Nynäshamn

Genom mail av Rolf. Men det var en kompis som vart inne först som tipsade mig.

Jag fick tips av en kompis och var här innan den blev offentlig
Hittade info på ett annat forum och kom liksom flera andra hit och reggade mig innan forumet blev offentligt.
Jag sökte på google efter norksa skogkatter..å så hamnade jag här 

Blev tipsad av min uppfödare