S*Almlunden´s midsommarkull.
Jag har fortfarande flera ur min midsommar kull till salu.
De är ett gäng charmiga och goa små dunbollar som önska att få flytta till sina egna små hem inom kort.
Kullen är född den 17 juni 09 och blir därmed 13 veckor imorgon.
Kullen består av:
S*Almlunden´s Sunny Thea
S*Almlunden´s Dancing Leo
S*Almlunden´s Summer Fia, stannar i katteriet
S*Almlunden´s Strawberry Lia
S*Almlunden´s Flowers Lea
S*Almlunden´s Shots Theo, Tingad
För mer info se min hemsida: www.almlundens.se

S*Almlunden´s Sunny Thea

S*Almlunden´s Dancing Leo

S*Almlunden´s Summer Fia

S*Almlunden´s Strawberry Lia

S*Almlunden´s Flowers Lea

S*Almlunden´s Shots Theo

Mums, vilka fin fina paddor
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Glömde, grattis till stamnamnet
Kerstin Carlzon S*Youngun`s

#7,8 Tack :) Visst är de tjusiga, paddorna. :) Hade fundering på att spara Lea men tror det blir Fia som får va kvar. Är dock ännu osäker.. skulle vilja ha de båda kvar men de har ja inte riktigt plats med. :)

Katterna samlades fort vid aktivitetsbrädan när denna plockades fram. Den är mycket populär här hemma.

Grattis till kattungarna 

#11 Tack.. :)
När jag vaknade i morse låg de allesammans i en hög brevid mig. :) Såg riktigt skönt ut. :)
#12 Åh så mysigt… Vart har du köpt aktivitetsbrädan förresten?

#13 Den är köpt på Djurmagasinet inne i Karlstad. :) Men har sätt att den finns på de flesta djurbutikerna i stan.
Åh så fina de är :D Jag blev faktiskt liite kär i Lea :)
12# Låter som ett mysigt uppvaknande :D
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

#15 Jo Lea är ett riktigt litet charmtroll, fick jag som jag ville skulle jag behålla henne och Fia men har inte plats för dem alla. :(
Till veckan kommer Fia flytta in till min bror som skall vara fodervärd åt henne och på torsdag kommer några som vill kicka på de små.. snart kommer de flytta en efter en.. kommer kännas tomt här hemma efter 13 veckors spring runt benen. :(

Idag flyttade Fia till sitt nya hem. På måndag kommer några som ska kolla på Leo. Får se hur det går då..

Fina hela kullen men Thea
har något speciellt, inte bara att hon är padda
.
Hoppas det går bra på måndag.

#18 Tack.. Thea skickar några tacksamma nospussar för de fina orden om henne. 
Jo hoppas det går bra på måndagen jag med.. de är ju 14 veckor nu.

Igår var det ett härligt par från Hagfors här och kollade. Det gick bra och nu har Leo samt Lea flyttat till sitt nya hem.
Det börjar bli väldigt tomt här hemma nu men värre kommer det väll bli allteftersom de sista tre flyttar..