mönster..
hur sjutton ser ni skilnad på spotted/tigre?
tigre har fler ränder eller?har både spotted och tigre en bred rand över ryggen? jag ser inte på mina brun födda bebisar om dom är tigre elr spotted…

Dom är väldigt lika som små, dom flesta skriver därför 23/24 på hemsidan.
Brukar dock vara väldigt svårt senare också, tigré kan brytas upp till spotted.
Hej Pacados!
Jag undrar mest om du skulle vilja skicka mig lite nya bilder på din cremehane?
Karolina!

Skulle vara kul att se någon bild på kattungarna :)

Åååhh, jag bara säger ÅÅÅÅHHH. Vilken sötnos!! /Sylvia

Dom ser ljuvliga ut allihop, men man måste se dom från sidan och uppifrån för att se om dom är tigré, tabby eller spotted. /Sylvia

tänkte höra nu också,på samma gång,Amanicio föddes ju med endast en vit svanstipp,inget vitt någon annanstans..nu är han ju dock ljusare under hakan..är det då 09 elr är det bara det gråa som blir ljusare under hakan?jag vet att det är 09 iallafall,för svanstippen,men det under hakan undrar jag,vitt elr ljusare?hoppas ni förstår vad jag undrar…

#9 det vet jag,höll på att föröska fånga det innan idag…men ska föröska få det gjort nu i vecka så ni kanske kan hjälpa mig sätta rätt mönster på dm små busiga liven!

försöka….*suck*sent nu på kvällen…
Håll ett vitt papper bakom honom och jämnför. Är han vit så ser han lika vit ut där som papperet, annars ser det lite beige ut. Brukar funka… Men det spelar ju som sagt ingen roll, eftersom han är vit på svansen. /Sylvia
jag tycker inte att han ser vit ut på hakan utifrån dina foton.
utan när de är mönstrade så ser de ju ljusare ut, jämför med dina brunmönstrade :)
din cremis är ju kalasfin!!

Tristan, spottet, Cæsar tigret tipper jeg..
César ser ut som en klar tigré, och Tristan är nog spotted. Väldigt varma och goa i färgen:)) Och så klart fina! /Sylvia

#17,18
precis som jag trodde då,Tristan ser annorlundare ut än César och han är rätt klar i sin tigré.Dom är väldigt fina i färgerna allihop,jätte varma och klara!!
tackar för svaren!

ojoj så fina bebisar du har… jättegoa.. puss på lilla magen
/Mia
åååhhhååå… vad söt !!!!!