Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 206 ggr
Bengan
0

Var ska man sova i natt??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bild togs nyligen härhemma, fullt i sängen.

Mvh Bengan

Tita
0

Japp serry husse !! bara att inse att det är soffan som gäller =)

EddaM
0

Haha ja du det e nog soffan som får gälla för dig=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Anne-Li
0

Ha ha, GRATTIS det är bara att ta soffan………………………
Här hemma har vi fem hundar (två stora och två små) och en katt i sängen samt en kisse som kommer lite till och från under natten.
Trångt??? Visst är det trångt men vad gör vl det??!! *fniss*

Har själv ibland intagit soffläge istället men vad händer……………..jodå alla kommer efter, alla utom husse som får hela sängen för sig själv.

GOTT NYTT ÅR på er alla!

//Anne-Li

Anne-Li
0

Hmmmm, två stora och TRE mså ska det naturligtvis vara Generad

anakin
0

Jaaru,det blir nog till att sussa gött på golvet du=)) Kanske att det finns en liten plätt till husse i fotänden…fniss

Syllan
0

Hos oss ligger alltid ett par katter på min sida sängen. Men när min man är bortrest "så dansar råttorna på bordet". Då ligger ALLA katterna i sängen heeela natten:))) Men så fort han kommer hem igen så intar dom sina vanliga sovplatser. Det är precis som om dom känner att jag behöver lite sällskap. Av alla 8;)) /Sylvia

LottaC
0

Så härligt det ser ut!du får nog ligga på kanten med risk att ramla ur med minsta rörelse

fjellans
0

Vart sov du i natt då????????
I transportburen eller på golvet ellerFundersam

Bengan
0

I sängen. Innan vi la oss så hällde vi upp mat i matskålen i köket. Det blev soprent på katter i sängen när de hörde det.

Mvh Bengan

EddaM
0

Haha så lätt lurade de är då=)) Fast det är klart det e mina med=) Ger dem alltid mat precis innan jag går o lägger mig=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Faxlin
0

haha, det var ett smart sätt att få det kattfritt i sängen. Åtminstone så man hinner lägga sig ner. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars