SW
Hur har det gått för alla skogisar som var med på SW?

S*Dicoth's Regent Street Plaza alias Engla är numera CHAMPION.. 
CH S*Dicoth's Regent Street Plaza är nu hennes namn.. 
//Linda S*Englaflickornas

Grattis!!! Såg sen att det låg massor av resultat ute under tråden "lycka till"

IC S*Little L´s Braveheart tog sitt cert och fick sedan se sig slagen av två andra vackra hannar.
Vi är supernöjda! Mest nöjd, var nog Brasse, som sedan fick vara ifred, och slippa visa upp sig igen. ;-)

Själv är jag lycklig! Mina två killar skötte sig fint och Cutie chockade oss totalt genom att bli bäste grp 4-hane! Jisses, då höll jag på att trilla omkull…
Men det slutade med hans första CAC, dock fick han visa upp sig många gånger och dessutom fick såväl han som brorsan Cobran fina bedömningar.
S*Vildhjärtas CuteIsWhat WeAimFor, CAC och S*Vildhjärtas Cobra Starship Ex 2. Jätteroligt att vara på SW, och jag som gick assistent hos Raymond var så glad att vi hade snälla o goa katter som snällt visade upp sig! Tack också till alla snälla medhjälpare som visade katter och hjälpte oss genom att ha sina katter i ordning osv. Jättetrevligt SW!
Foton från bägge dagarna finns på
http://mimitos.se/galleri/sw_ostkatten_19sept09/
och
#5 STORT GRATTIS till fin fina resultat och tack för länkarna till bilderna.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#5 Instämmer i Gratulerandet och tackar för länkarna.
Om det är samma bilder som även finns som länkar på Svenska katters sida så är det verkligen superfina bilder
på många vackra katter

#5: Du tar så bra bilder! Och de på min snutta Feztiz är kanon fina =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#8 Det är inte jag som tagit bilderna, jag hade fullt upp som assistent.. 
Fotograf är Lisa-Marie Posado Chandler, S*Mmitos. Och hon är superduktig!
mvh Malin

Nu finns fler bilder ute, på SW sidan
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Om det är någon som saknar något från SW finns en del grejer i våran lokal i Norrköping. Bla. två stolar, en kattbur(utan katt), beige jacka, svart kofta med vita mönster nertill mm.
/ Mats