Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 490 ggr
lynxeyes
0

Gott nytt 2007

ujujuj vad klockan går!!! nu är hon 01.55 o vi håller som bäst på att stoppa alla barn i säng :)) har några kompisar med deras barn som sover över… det blir så på landet *lol* svårt att ta sig hem!!! Vi vuxna lär väl vara igång ett tag till!! Alla katter har klarat sig utan större bekymmer och inte reagerat på smällarna, värre är det för vovven som tycker det är suuuuper läskigt och nu äntligen kan andas ut, men i år gick det lite bättre då hon hade en hundkompis på besök så då blev hon lite kaxigare. Nåja, jag vill iaf önska er all ett riktigt GOTT NYTT 2007 med önskan om lycka tur och all välgång!!!

Kramar i massor!! // Sophia (lite rund under tofflan ;)))Skrattande

Mylingens
0

God fortsättning!

Har själv precis vaknat hemma hos min storasyster i Trelleborg där vi har sovit över. Kan väl säga det att huvudet har kännts bättre, det värker lite efter nattens aktiviteter, hihi! Trevlig sällskap med go mat och dricka, sällskapsspel och lite poker på nattkröken. Nu ser vi fram emot ett härligt och nytt år och hoppas att det har mycket gott med sej för oss alla!!! //Kaisa

Burken
0

Jaja Sofia och Kaisa, som man bäddar får man ligga heter det och jag tycker INTE synd om ER Cool !/Kram Häxan

Burken
0

Ps. Önskar ER ALLA EN GOD FORTSÄTTNING Skrattande Ds!

EddaM
0

God fortsättning och Gott Nytt År till er med=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z