Kastrater

Jag vet att Frej har flera vackra stora kastrater. Men dem får hon visa själv=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#5 Jaaa han var ju lite större än på din förra bild!
Men bilden på illa Morris är bedårande söt…

Tackar, tackar, Morris är en tjusig liten påg och han vet om det, den lille rackaren, hehe..

Wow, vilka underbara stora kisar! Älskar stor katter, speciellt skogkatter med deras underbara pälskragar

Jag har inga bilder på dem, men jag kan ju hämta från din hemsida =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Duger en kastrathon på 8,5 kg
S*Tigressan's Lemi som idag bara få äta Hill's r/d och så motioneras hon varje dag, jag bär henne hemifrån en bit och så får hon trippa hem till stugvärmen. Nu när snön har kommit, kom jag på att jag kan sätta henne på sparken (hon är ju så förbaskad tung att bära på), åka en liten bit vända och hon hoppar av och trippar hem. Det ser nästa ut som hon gillar att åka spark… vi får se när vi har hållit på ett tag.
Ni kan ju tänka er vad de tänker om mig på BYN
#17 hon är vacker

#17 ikke ofte hunnkatter blir så store..
Har egen "airline" for slike store puser jeg.. Noen som har kandidater? se her.. http://www.sandoykatt.com/kastrat.html

Har kollat in killarna här och de är då för tjusuga hela högen… #2 Cadilac gillar jag, vilken stor och maffig grabb.
#17 Lemis normalvikt innan hon blev kastrat i februari i år var 6 kg, men 8,5 är för mycke, det kan följa med en massa onödiga sjukdommar.
Pratade med min sjukgymnast om inte hon kunde ta på sig överviktiga djur på fritiden …."ja, sa hon, hundar och hästar kan man ju motionera i basäng… men katter
" Så det blir att forstätta att bära henne en bit hemifrån och så får hon trippa hem
Fast det bäst hon vet är att ligga på vårat bord som en "limpa".

Hun er jo bare skjønn der hun ligger da..

#26 Vad vacker han är! En katt i min smak.

#27 Tack Camilla, ja… han är en riktig guldklimp och hans temperament och storlek har han givit till sina barn. Vi är mycket glad i honom och stolta. Det är såååå kul när man kan få säga det som uppfödare
känns att vi har lyckats med den kombinationen.
//Kristin

Åååå vilken kille!!! Du gillar vår Lemi och jag gillar din Cadillac#29. Krama honom från mig
#30 Ska bli
Lemi är en mina drömmars hjärteflicka, mitt hjärta bankar hårt för stora vackra katter…
Kramen är utdelad
Ha nu en ett riktigt GOTT NYTT ÅR och pussa på alla vackra runsvikskatter
//Maria

Tack Maria#31
Vill önska dig och dina katter
Gott Nytt Kattår
Kram på er
Kristin
#33 Han har en viss likhet med våran hjärtekatt Thelma fast hon är ju inte kastrat ännu…Riktig gosgosse!!
Ska bli roligt att se honom live för visst ska han med??
//Maria
#34 JA han ska med!! Han ska ställas första gånger utan silver nu, ska bli spännande för han "har" o är reggad silver!!!
#35 har förstått att silver brukar ställa till det ibland, helst när katten är dålig silver.
Då håller vi tummarna på att han är utan silver nu då
//Maria