Diamanterna;))

gillar verkligen Atropica! Gratulerar till en fin kull!
Nya korten på pappan Miracle är ju superba!!
mmm jag gillar också Atropica*mums*fast hela kullen är ljuvlig tycker jag
//Maria
#5 Hahaha, jag tror att du är lite partisk;) Men jag håller med, verkligen superfin kull!! /Sylvia
Väldigt fina ungar, och fina kort också! God lycka med kullen! // Maja

Oj va´ tiden går fort. Tycket det bara var i går som du fick dina små härliga troll. De ser jätte fina ut, Lycka till med dem.
//Kristin
#6 Jag partisk! hihi inte alls hon är ju bara så bedårande ju
//Maria

#4 Tack! Kattungarna är bara så fina .vad säger man dina ungar och mina barn.)) Miracle bugar och bockar 
#5 Vad skulle du annars tycka??

#6 Ja eller hur..
Tack ! Så roligt att ni tycker om dom 
#7 Dom är mina älsklingar:) Jag har investerat i en ny kamera och korten blir fantastiska..
Tack!

#8 Ja tider rinner i väg. Men nu vill jag att det ska gå sakta.) Tack för lyckoönskningarna
#9 Det är klart att hon är bedårande:) men det bästa utav allt är att hon har ett underbart sätt. Ni kommer att passa varandra som handen i hansken
Jaaa det var en fantastisk julklapp och jag längtar tills hon flyttar hem och framförallt ska det bli skoj att återse dig igen…
Nu vill jag att tiden bara ska rinna iväg så jag får hämta hem mitt lilla pyre.
//Maria

Vad söta dom har blivit! Är de lika tjocka och stora fortfarande. Minns ju att de var bjässar som "Nyfödda"
, skulle ju vara kul att veta om de har fortsatt i samma takt.
/Marie

Fina blåbär=) Lycka till med dem=) Och de skall ju vara tjocka som små tycker jag=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Tiden går for fort når man har kattunger. Når man venter på en ny katt skal bli gammel nok til å flytte hjem går tiden for sakte.
Kattungene er kjempefine. Gratulerer med nytt kamera.
Oj vad det springer iväg nu! Känns ju som det var "igår" vi satt och väntade med spänning på att diamanterna skulle titta ut :-) Ta vara på den tiden som är kvar och lycka till i fortsättningen med sötnosarna!
Ann /S*Månlyckans.

#12 ja jag förstår det.
#13 ja dom växer så det knakar, det är knappt att man känner igen dom när man har varit borta en dag:)
#14Det tycker jag med:)) Tack!
#15Precis så känns det:)) Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Kameran är bara kanon.
#16 Ja det är så himla mysigt med att ha dom här hemma, detta är beroende frammkallande . jag tar värkligen vara på denna tiden . Tack!
Åh #12 Pärlan har Ni tingat en av dessa små underverken!!!!
De är ju bara så ljuvliga. GRATTIS!!!
#18 Tack!
Visst är hon såå ljuvlig, min lilla blåsilver tjej!
//Maria
#19 JAAAA!!! Lycka Till med henne!!