Var brukar ni annonsera?

Jag är medlem i Skogkattslingan och där brukar jag alltid lägga upp en annons när jag har en kull + hos min klubb. Men jag brukar oxå lägga ut en annons på Blocket.se. Där är säkert många som inte vill göra det men då det är så svårt idag att hitta köpare så känner jag att det är nödvändigt. När vi är på utställningar så brukar vi även ta med oss lapp och sätta upp där.
Men när man har hållt på ett tag så brukar man få sålt genom att nöjda kattungeköare rekomenderar en till vänner och bekanta och de själva kommer ibland tillbaka och köper fler katter. Jag upplever att det är lättare att sälja efter att ha hållt på några år, när folk börjar känna igen namnet och vet att man finns. //Kaisa
Hej! Jag brukar annonsera på www. Blocket.se det kostar någ en 20 men är värt om man får seriösa svar.. eller www.katter.nu är ju okså en bra sida./Eva
Min hemsida är väl den annonsen som fungerar bäst, sedan är jag med i skogkattslingan och silverkatten där jag kan annonsera min uppfödning. Jag kan givetvis annonsera på min vanliga kattklubbs hemsida och på så sätt nå folk mera lokalt.
Spinn och Svenska katters sida har bra annonsidor.
Oftast brukar detta räcka men ibland har jag annonserat på blocket och i vår lokala tidning.
Jag glömde ju att skriva att utställningar är väldigt bra att annonsera på med och då får man ju också direktkontakt oftast med intresserade kattungeköpare.
Så har jag något att tala om gör jag oftast annonser att sätta på burarna samt vid in och utgången på utställningen så folk kan plocka mitt visitkort.
Kattforum är också ett bra forum att annonsera på.