vill se bilder på
Blåa/creme/röda utan vitt!! :) gärna utan mönster men mönstrade är oxå välkomna;)
åh, varför kan man inte ha en katt av varje färg man fastnar för?! :)
glömde säga att Flisan är NFO d (dvs solid röd… men som med alla solida röda, något mönstrad ändå ;-)))

åå de är så fina!!!:)

ååå..härlig rastgård! :) sådan skulle jag oxå vilja ha..drömmer mig bort ifrån min lägenhet..vill ut på landet!!!

Er skam også glad for den, og tøsserne er også helt vilde med den.
Dog vil jeg gerne havde den overdækket, så de kan være ude hele tiden. Og ikke kun når jeg er hjemme.

förstår :( men de mår nog bra av att bara få ha den att gå ut i då de kan..bättre det än aldrig!! så ska du tänka :):) fastän man vill sina kisssar det bästa hela tiden.. :/

#8 helt bestemt, derfor har jeg også lige udbygget min hankatte gård fra 10kvm til 50kvm. Det tog mig hele sommeren ( har jo ingen mand) hvilket jeg mangle meget, især da jeg skulle op i 4 meters højde for at sætte net op, hi hi.
Men på den anden side, kunne jeg jo bare lade være med at bygge det så højt.

hehe :)

#11 sikke et skønt ansigt, suk

Hej Loas.
Du kan se havde jeg mente under mit fotoalbum herinde.
Der mangler stadigvæk masser af hylder i gården, samt aktiviteterleksaker. Så som bolde som hæger i snor, fisk i søen, huler, osv osv……

west, var och tittade, jag är riktigt avundsjuk på er som kan ha kattgårdar! förstår dej inte riktigt i inlägget bara "der mangler stadigvæk meget legetøj og hylder derinde."

Det kan jeg nu godt forstå, så det er rette nu

#19 härligt foto ppå farbror Anders.

Då måste jag visa min lillkille S*WesthKiowa's Cho-San. Han är förövrigt även till salu.
/Camilla

Ops! Såg inte att det skulle vara utan vitt… Sorry!
Här kommer en bild på lilla Juicy från min förra kull, hon är crémespotted. // Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Åh,vilken härlig bild på en härlig katt.Vilken fin röd färg
.
///Anki

Åhh,vad fiiin, jag älskar blåa katter

#32 Tack! Ja, han har en underbar djupröd färg som jag sällan sett på andra röda katter. Även om skogisar inte bedöms utifrån färg så brukar han ofta få beröm för den på utställningar. Dessutom är han väldigt trevlig i sitt sätt. 

Kristin: Hagrid är verkligen min favorit bland smokehanarna…
Numer pensionär i Nynäshamn

#41 Anubis är verkligen en blå favorit hos mig :) verkligen super fin kille!
#38 Hej Kristin!
Vad roligt att se att "Prinsen" verkligen är pappa upp i dagen, trots att dom inte alls har samma färg. Läckerbitar båda två 
Ann /S*Månlyckans.

Vacker pojke du har Lotta… pussa på honom#41 från oss
Tack Margareta#40 för att du gillar Hagrid.
Ja, Ann, då kommer farfar EC SW'01 S*Wildwood's Thomas O'Malley här, så får du kontra med ett foto på något av Prinsens barn. Men Thomas är oxså svartsmoke… kanske ska ändra färg till blåsmoke på honom i PS
Skickar med en länk till en halvfarbro till Prisnsen.
S*Runsvik's Kevin 8 månader.
http://www.runsviks.se/foto/k-kullen/foto_kid/kid_050720_33_webb.jpg
//Kristin

Snygga tjejer #46-47… pussa på Prinsen från oss alla
//Kristin