Utställning NOS
Är det någon som ska på utställningen i helgen?
Själv ska vi dit å ställa båda dagarna, blir spännande då vi bara varit på en utställning tidigare 

Tyvärr ska vi inte dit, men LYCKA TILL ALLA som ska dit 
/Helena

Jág ska oxå dit båda dagarna å jag ska ställa ut S* Bienjavarres Leona och hennes bästis vår ragdoll S* Northern Pearl´s Angel Eyes.
hoppas vi träffas där
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
Oj så skoj! Jo men det hoppas jag att vi gör
.
Var in å kolla dina katter, gud så fina!

Tack #3
Jag kikade oxå in på dina sidor du har oxå en fin katt. Och vet du jag har oxå en Samojed :)
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
#4 Jasså hihi Ja där ser man
. Sicken slump, men en väldigt skojig sådan, Samojed är ju itne den vanligaste rasen direkt.

S* Pax Romas Jupiter & Concordia blev båda Champion! 
S* Gunsmokes Samos BIS-J
S* Gunsmokes Thunderstruck BIS-U
De vann även BIS-uppfödning Söndag också.

Grattis Jörgen med familj. Ni har verkligen fina katter
#6 Kusin Sigge Solsken hälsar och gratulerar Jupiter och Concordia till Champion-titlarna! Snyggt jobbat
//Lena
#6 Grattis till era Campiontitlar!! 
Inez tog sitt tredje raka cert så hon fick oxå sin titel, var jätte skoj och är nöjs över det. Hennes syster slog henne på lördagen om platsen till panelen. Hon är ett år äldre så hon är mer färdig i kroppen å givetvis en jätte vacker katt. För brorsan Ivan och pappa Enzo gick det strålande båda dagarna.

Haha det har inte slagit mig förräns nu att de faktiskt är kusiner, vad roligt!
Snygga Sigge är kusin! Grattis till alldeles fantastiska resultat för Sigge!
#8 & #9
Tackar, vi är ganska malliga faktiskt 
#10 Tusen tack för grattiset!
Visst känner man igen en del släktdrag hos kusinerna. Skulle så gärna ha varit med i Luleå men både Sigge och Klas är stoppade så vi måste till Norge framöver.
#9 Grattis till Inez championtitel också! Jättekul att det gått bra på era första utställningar, då är man fast sedan
#12 Tack så mkt! Hihi Jo du! Nog är man det alltid
. Börjar redan ha tankarna på att kanske fara till Norge i sommar
.
Har ställt ganska mkt hund tidigare, men känner nog att detta är mera min stil.. förrutom dom långa dagarna då 

Gratulerar till titlarna och lite extra speciellt till (min favorit) Inez Champion-titel
Mia