Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 1312 ggr
Mulan
0

Trollkarlar o häxor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder på vår oväntade kull som numera är döpta efter påhittade trollkarlar o häxor… Skrattande

Först ut är nr 1, Irmelina Irrsvans, NFO n 09 22

Mulan
0

Nr 2 är Lufsa Lurvfot, NFO a 09 22

Mulan
0

Nr 3, Pellegrina Proppmätt, NFO n 09 22

Mulan
0

Nr 4, Murkla Mys, NFO n 09 22.

Mulan
0

Nr 5 är enda killen, Filiokus Fjant, o hör o häpna, även han är en NFO n 09 22..

Mulan
0

Nr 6 heter Krumelura Knuff och är förmodligen smoke, om det inte är lite feberpäls. NFO as 09.

Runsviks
0

Grattis till en vacker kull. Den ska bli spänande att få följa.
Lycka till.

Sissi
0

Vilka underbara namn och såååå söta…men Murkla Mys…Kyss

Ser fram mot att se deras utveckling.

Kram Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

chewbaccas
0

GRATTIS till en jättefin kull!! Ska förlja den med spänning!

Alexandra, Chewbacca´s

AsKetts
0

GRATTIS GRATTIS till en super fin kull med många fina namn, tur att ni är påhittiga. Vet vart vi ska vända oss vi nästa Skrattande

Ett stort tack för sist, åter kommer nästa år Glad

Kram/Jessica

Puzzle
0

Stort grattis Malin till superfina kattungar!

Draken_old
0

Lufsa är fortfarande min favorit (lite silver?) men veckan raketer är Fjant och Irrsvans! Vilka gosproppar!!!

Mulan
0

Tack för grattisar o fina ord om småttingarna! KyssSkrattande

#9 Tack själva, ni är så bra att ha som assistenter, då behöver jag inte ha ngn koll alls.. Flört

#11 Nja, hon ser kall och halvsilvrig ut, men jag tror inte hon är alltigenom silver… Jag tycker att hon är alldeles för mörk i bottenpartierna än så länge, möjligen silver fläckvis.. Skrattande Men det kan komma. Dock tror jag att lilla söta Krumelura blir smoke, om det inte är en feberrand. Hon är väldigt ljus i botten, men efter Demonius feberrand så har jag lärt mig att vänta ut de solida blå, de kan vara skumma ibland också. Blått är ingen bra färg om man vill färgbestämma snabbt! Skrattande

Kattilaforsens
0

Jättesöta småmissar och vilka roliga namn.Skrattande

MissMikkus
0

Riktiga sötisar allihop. Men lilla Murkla är fortfarande min favorit. Å så kommer Lufsa mer och mer också. Kyss

Tänk att du fick så många töser den här gången då! Är du säker på att en är kille? Hur ska det gå när tjejligan kommer igång

WesthKiowas
0

Underbara namn på underbara kattungar! Stort grattis!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Mulan
0

Idag har jag fått provsvaren på alla kattungarna, och vi hade rätt i att Cutie var pappa! Alla kattungarna har hittat nya fina hem och ska flytta till helgen o nästa vecka, så jag är jätteglad att allt har löst sig till det bästa!

Lufsa är silver, däremot är jag tveksam om Krumelura är smoke eller ej, men jag reggar henne som ickesmoke. Sen har jag förmånen att få följa de här två damerna, för de ska bo i samma familj, bara ett stenkast bort. Jättekul!

Mvh Malin

Sissi
0

Vad skönt att inte brorsan var inblandad och jätte kul att alla hittat nya hem. Grattis igen till en super fin kull!!!

/Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Puzzle
0

#16 Vad härligt att allt löst sig så fint.

Kram!