Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 598 ggr
Sagolika
0

Snoopen & Bijou

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Några nya bilder på mina katter.

Först Snoopen (han väntar på att jag ska dammsuga vilket han är helt orädd för, man kan t o m dammsuga honom på skoj) Skrattande

Sagolika
0

en till på Noopen

Sagolika
0

S*Golden Oracles Snoop Dogg igen (kärt barn har många namn)

Sagolika
0

Här är en ny bild på Bijou också.

Sagolika
0

En till på S*Sagolika Bijou Magnifique

Kronängens
0

Han är väldigt fin, din Snoopen, och inte helt olik min Kastanj som också är hans halvsyster.

Sagolika
0

Två utställningar till för Bijou blir det i år och så väntar vi fortfarande på besked om GSD IV-testet. Sen är Bijou redo att bli mamma för första gången Glad Åh, som vi längtar att få se hennes kull med Noopen!

Sagolika
0

#5 Tack Susanna! :)

Sissi
0

Jätte fina katter bägge två och de blir nog ett fint par.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Turill
0

Åhhhh va de är vackra dina katter Nina och jag har ju förmånen att få träffa och klämma lite på underverken live ibland oxå.

Kram Therese

Kattilaforsens
0

Spännande! Blir nog vackra bebbar efter dem. Glad

Sagolika
0

Tack! :)

Kram Nina

Sagolika
0

Glömde skriva att för er som undrat, så jo det var tänkt att Noopen skulle para Tiffy först, men hon är så tjock trots att hon är fertil, att vi valt att först försöka banta ner henne, dels för hennes hälsa i största allmänhet, men det är även förenat med vissa risker att para en alltför överviktig hona. Hon har precis blivit HCM-testad och det var normalt i alla fall. Hon visar heller inga tecken på att ha ont eller må dåligt av sin övervikt, men jag tar inga risker med min hjärtekatt Kyss Så nu blir det Bijou som blir mamma först.