Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 2232 ggr
isgardens
0

Isgårdens kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag den 14 fick vår egen S*Isgården's Tia Maria 9 stycken kattungar Förvånad 7 honor och 2 hanar. Stolt pappa är IC S*Highlanders Murtagh McBrave. Nu när chocken har gett sig så är vi naturligtvis jätteglada! Bilder kommer i morgon på vår hemsida men här kommer ett smakprov på Mamma katt med sina små!

isgardens
0

Ett foto på kattunge nr 9.

n 09 23, hona

Kattilaforsens
0

Oj! Det var ingen liten skara det.Förvånad STORT GRATTIS till de nios gäng! Hoppas att alla mår bra.

#1 Vilken söt liten nos.Kyss

isgardens
0

profil på samma hona

Dalwhinnies
0

Wow, GRATTIS!! Glad Honan ser kanonfin ut!Kyss Ska bli roligt att se bilderna sen!

/Maja

Blankan
0

Oj, oj, oj vilken charmknos hon ser ut att vara! Det här blir en kull att följa, det vill jag lova Tungan ute

Runsviks
0

Grattis till den stora barnaskaran. Lycka till Glad
Puss till var och en av dem

KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss och så en till mammakatt Kyss

MissMikkus
0

Oj oj oj ett sånt gäng. Grattis, grattis! Kyss Hoppas allt går bra med de små och även att mammakatt kan få lite hjälp med skötsen och annat.

blondifire
0

Förvånad inte illa,stort grattis!! vilken underbar teckning lillan har i ansiktet,som små vingarKyss.

S*Winsnes Wilda

LaSadie
0

Oj vilken kull! Hoppas hela högen mår bra och stort Grattis! Härlig teckning i ansiktet på honan =)

Hyrrokkin
0

Ojsan hoppsan! Det var inte dåligt! Jättegrattis! Hoppas mamma katt och alla småttingar mår bra! :)

haapets
0

Wow, for ett stort kull!! GrattisSkrattande. Det blir nok en travel tid for både mamma katt og den tobente mamma:)

isgardens
0

Tack för alla gratulationer!

Mamma katt mår alldeles utmärkt och de små har varit väldigt pigga och ivriga att dia redan från början. Vi hoppas att det fortsätter så och att vi får behålla alla. Naturligtvis kräver den här kullen och även mamma Tia extra omvårdnad från oss men det ger vi så gärna. Det är ju inget man önskar, att få 9 kattungar, men nu är de här och det är bara att gilla läget Flört Så håll tummarna för våra underverk!

/Catherine

www.isgardens.com

rockringen
0

Jättegrattis, provsmaken gav mersmak KyssKyss Ser fram emot mer bilder, men har full förståelse att det kan ta tid, det är viktigare att ta hand om de små. Kramisar från alla Rockringar Glad

WesthKiowas
0

Stort grattis! Vi hade styrelsmöte idag med VÄK och din "nätta" skara blev avhandlad även där, Ann-Marie var nog fortfarande lite chockadSkrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Frostvikarna
0

Oj, 9 stycken! Stort grattis tilllbarnaskaran!Glad

Hälsningar Gisela

Bladdermaja
0

SupergrattisGladHoppas allt går bra. Jag håller tummarnaGlad// Maja

Sissi
0

Massor av GRATTIS till de 9 underverken!
Ska bli spännande att följa deras utveckling.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

JennyT
0

Grattis!!!  Det kommer ju bli full rulle hemma hos er om några veckor!!  Skrattande

/Jenny

Denna kommentar har tagits bort.
Margona
0

Grattis till alla kattungar och lycka till!

Mvh Margona

Kvarnstugans
0

Jättegrattis till den stora barnaskaran!!GladVilken underbar bild på mammakatt med sina små!!KyssKyss KyssNr.9 är riktigt mumsig!Tungan uteKram kram från oss alla

Camizen
0

Grattis till mega-kullen! Nr 9 är ljuvlig! :-)

iotdis
0

Ett stort GRATTIS till bäbisarna Gladherregud 9 var mamma katt som en fotboll i slutet eller gömde hon dom väl. Hoppas att hon och alla de små mår bra och lycka till ./Gunilla

isgardens
0

Nu finns det foton på alla 9. Inte de allra bästa men med tanke på omständigheterna så blev det så bra det kunde.

www.isgardens.com

Alla kattungar har gått upp i vikt och verkar vara medvetna om att det är trångt vid mjölkbaren och är väldigt toleranta mot varandra. Är det fullt väntar man på sin tur Flört

#23 Mamma Tia var GIGANTISK och gick upp hela 2 kilo. På slutet var hon kobent och vaggade fram som en gammal tantSkrattande 

Ett smakprov till, hona n 09 24

Draken_old
0

Grattis till kullen!
Vi håller tummar och tår att allt går bra även i fortsättnigen för mamma och alla tellingarna!
Provsmaken var mumsigaFlört
/Kattis

svarttraskets
0

GRATTIS till dina 9 sötnosarSkrattande 

Kramizzar från ALLA SvartträskareSkrattande

maaro
0

Grattis till stora kullen! Härligt att det blev så många tjejor!

Bettan och Blaze hälsar till mamma Tia och de småFlörtKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

Kram Malin

ChopSueys
0

WOW vilken kull! Ser supersnygga ut! MUMS! GRATTIS till din stooooora kull! :)

vettan
0

Vilken kull!!! Stort grattis!

Lycka till. smakproven ser inte dumma ut allsTungan ute

Anne-Lie
0

Grattis till alla småttingar från oss och farfar Limerick Glad

Kronängens
0

Grattis! Vilken kull! Håller också tummarna för att allt går bra i fortsättningen också. Honorna på bilderna i tråden ser jättefina ut!

Almies
0

Var på styrelsemöte idag och hälsade på den stolta fadern och Leone. Hon är SÅ vacker! Kyss Hennes matte vakade som en hök över henne när vi hotade med att stoppa henne i någon av våra väskor… Oskyldig

Grattis till alla dessa otroligt vackra bebisar!

/Maria

isgardens
0

#32 Tack! Hon är verkligen en liten pudding, Leone Glad Skulle kunnat behållit allihopa men det går ju inte, tyvärr. Vi får nöja oss med att ha Vinka på foder och lyckan att få kull på henne i framtiden istället.

Puzzle
0

Grattis till kattungarna!

WesthKiowas
0

Jag var på samma möte som #32 och jag fotade även den vackra linslusenFlört Lägger ut bilderna här när jag kommit hem från jobbet. Grattis igen till en väldigt vacker kull.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

WesthKiowas
0

Bättre sent än aldrig Skrattande Här kommer Leone.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

WesthKiowas
0

Ett till.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!