KANINER !!
Hm börjar jag bli tokig …. eller är det julstressen som tar ut sin rätt.
Jag satt fridfullt som vanligt och läste här på sidan och fick sedan se något nytt jag inte sett förut till höger på sidan, tryckte där och ingenting hände "trodde jag" allt såg ut som vanligt förutom……..
Att var jag än läste så handlade det om KANINER !!!!
Men va i h…sike är detta nu då ??? nått skämt eller virus av något slag ??
Kaniner kaniner och åter kaniner och dessutom bilder i forumet på små söta kaniner……. men hallå Gud jag tog bara en grogg efter maten och det tycker jag faktiskt att jag förtjänat efter denna veckas slit o släp………….faktiskt ……. eller …?
Till saken hör att jag tål alla pälsdjur förutom just KANINER dom är jag hyperallergisk mot !!!!!!! Har inget emot dom annars dock, tycker dom är ursöta o gulliga men undviker dom pga förståliga skäl.
Man undrar ju nu, har jag blivit tokig, är det julstressen, eller min vilda fantasi+allergi som slagit till, eller finns det fler därute som sett KANINER !!!!! ???
God fortsättning =)
Marita

hamnade du på kanin.ifokus?
Hahahhaa! Kan jag få receptet på din grogg
? // Maja
Om Du inte vill titta på http://kanin.ifokus.se kan Du ju titta på http://marsvin.ifokus.se ….
Numer pensionär i Nynäshamn
Hihih måste nog hamnat i kaniner i fokus trodde bara det fanns skogkatter men tji fick jag =)
Keso din kanin var ur gullig för örvrigt , önskar bara man kunde ha en sån liten lurv själv =(
Men tyvärr så gror halsen igen så jag inte kan andas till slut =(
Detta är också anledningen varför jag inte kan vara med på KM i Örebro …. jag har varit med två gånger , sista gången blev vi tyvärr placerade så att vi hamnade precis brevid alla kaniner.
Den natten blev inte rolig kan ja tala om , så derför bästämde jag att det inte blir fler km för mig.
Marita

Vilken sötnos. Är det en vitblåögd eller vitrödögd? Vi har fyra stycken dvärgvädur, chinchilla, svart (en liten liten hane, har små hollänska föräldrar)och en vitrödögd. Har letat efter en fin vitrödögd hane, men har inte hittat någon.
#5 har en kompis som tål alla djur men dock inte kaniner. Det är ju konstigt.

Jag skulle gärna villa köpa en hane. Men tyvärr är jag skadad efter en ridolycka, så jag kan inte använda min högerarm o hand (man är dessutom högerhänt). Och jag vill inte att gubben min ska få slag med ytterligare en kanin att sköta.
Han får fixa allt numera här hemma… Själv sitter jag och pekar vad han ska göra
. Nä! jag försöker göra det jag kan, sedan så anväder jag mig av barnarbetare…men skvallra inte.. Min dotter på 7 år fick strycka julgardinerna till köket o sonen på 6 år fick stryka juldukarna..De var jätte duktiga!!
Men när jag blir frisk, så ska jag ta tag i det hela o kolla om det finns en vitrödögd hane.
8# Tråkigt med olyckan, eller man kankse ska säga tur att det "bara" var armen. Hoppas den läker snabbt, inte kul att vara beroende av hjälp. Förmodar att du blir väldigt haj på att använda väster arm iaf.
Här är iaf en bild på den snygga killen. Vill du ha hjälp senare och leta en rödögdning så hör gärna av dig, jag vet var det finns flera godingar. 

HAHAHA konstigt man undrar när man tycker att vad 17 kaniner?? hmm jag trodde jag hade katt.. haha din grogg måste vara redigt god ;)
Dock ÄLSKAR jag kaniner men skulle inte ha tid med ett burdjur.. jag vet (tyvärr) att den skulle komma allt för mycket i skymundan + att jag har en hund som vallar och blir galen av burdjur och en annan hund som skall vakta alla (haha ja ni kan ju tänka er vilken kaos) så nej jag njuter av djuraffärernas gulliga ulliga ungar och lär tyvärr så förbli..
asså jag bryter ihop av asgarv här…du är väl bra skön Tita
Funderar på om man skall blanda något så man både ser elefanter och små grisar;)