Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 256 ggr
Anne-Li
0

Äntligen här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För det första så vill jag önska er alla en riktigt GOD FORTSÄTTNING!
Vill också berätta att vi nu äntligen hämtat hem vår lilla Pandora. En helt ljuuuuuvlig liten tös.
Än så länge så tycker vår tidigare Bengalflicka Princess att Pandora är hemsk och håller sig på sin kant och visar tydligt sitt missnöje med den nya familjemedlemmen. Får hon bara lite tid på sig så kommer det säkert att gå bra.

parlan
0

Stort grattis till ljuvliga lilla Pandora, kan förstå att ni är överlyckliga nu å vilken försenad julklapp.. Njut nu och jag ser gärna fler bilder på lilla skönheten

God fortsättning önskar vi dig/er oxå.

//Maria

ronjo
0

Väldigt läcker tjej!!!Skrattande

Seerath
0

Grattis till sötnosen. :)

Annica
0

TACK Anne-Li för de fina korten på PandoraSkrattande. mamma Darling o pappa Nitro hälsar till sin lilla tös.  Det ska bli roligt att följa Pandora och Princecss i bloggen framöver. Nospussa på henne i massor från oss alla

Räcka ut tungan

EddaM
0

Grattis till den fina tösen=) Snart busar de för fullt skall du se=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

NordicCharms
0

GUD så läcker och wow vilka fina färger och super läcker profil =) GRATTIS!!!

Runsviks
0

Gratti och lycka till med tjejen… läcker och snygg är hon. Vilket stamnamn har hon? Jag som alltid är så nyfiken av migFörvånad

Majamaloss
0

Grattis och lycka till med nya familjemedlemmen! // Maja

majema
0

Grattis till en läcker tjej och lycka till!
/Marie

majaj
0

Hej!

Och Grattis till Pandora!

God fortsättning på julen

Maja.J

Sisikarlstad
0

JA!! jag säger som alla andra guuuud vilken vacker tjej o vilka fina färger!!

God fortsättning på Er alla//Susanne

Anne-Li
0

Tack ska ni ha allihopa. Ja hon är verkligen urläcker vår nya lilla tjej. Dessutom är hon oerhört trevlig och verkar så stabil och trygg i sig själv.
Hon verkar dock lite förvånad över Princess märkliga beteende mot henne men Pandora tar det med ro.

Det ska bli jättespännande att följa denna lill dam framöver.

Kika gärna in på vår hemsida och kolla in alla fina bilder på henne och vår Bengal Princess. Länka er in via "Våra katter":

http://www.bluefeelings.se

Ha en riktigt fin fortsättning!