Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 1753 ggr
SilentHills
0

Välkommen hem Xbox!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår åkte jag hela vägen från Skåne till Umeå och hämtade hem en helt underbar liten spinnande varelse! S*LenLass Xbox heter han. Jag är så lycklig och var bara tvungen att visa upp honom. Jag vill även säga stort tack till Lena för att jag fick fortroendet att köpa denna vackre killen.

SilentHills
0

En bild till

Aldoran
0

Vilken snygging! Grattis till en bedårande kille!

Hur är det med Fiona?

SilentHills
0

#2 Tack! Ja, visst är han fin! :)

Fiona, eller Sita som jag kallar henne här hemma mår hur bra som helst! Är det bra med hennes pappa Poseideon?

SilentHills
0

Poseidon skulle där ju såklart stå! :)

Aldoran
0

Vad härligt att höra! Tycker hon är lik sin far, han verkar ha starka gener då otroligt många barn är superlika honom men det är roligt.

Joda pälsmonstret mår bara prima, satt precis och myste i min famn Skrattande

SilentHills
0

Oh ja, visst är hon lik sin far! Hon är en kopia av honom fast i en mer feminin form. :)

EddaM
0

Han e kanon fin=) Grattis o lycka till med honom

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Seerath
0

Åh, så det är du som fick hem Xbox, han är jättefin! Grattis till honom. :)

Aldoran
0

£#6 Ja absolut jättelik Posse :-)

Runsviks
0

Jätte vacker kille, lycka till med honom. Glad

MissMikkus
0

Det var en riktigt snygg kille. Helt i min smak Kyss

BlueBlond
0

Grattis Hanna och Tom till er nye kille. Superfin :)

Kram

Anneli

jaanuska
0

Stort Grattis till en bedårande vacker  killeKyssGlad Vi är så glada att han stannade i SverigeSkrattande Lycka till med din nya prinsKyssKyss önskar vi alla i Storvik och specielt farfar Albin, farmor Freja och farfarsfar Aragorn

P.S. Han är väldigt lik sin far AmorGlad

Juliette-
0

Grattis till en vacker kille med skönt namn

Kattilaforsens
0

Grattis till en jättefin kille!

SilentHills
0

Tack så mycket allihop för alla snälla ord!

#13 Ja du Jaana, att han var lik sin pappa tyckte jag redan innan, men efter att ha sett den bilden du la upp så kan jag ju verkligen se det! Och att Xbox har en otroligt vacker pappa är det ju ingen tvekan om! Han är fantastisk!

Fairyhearts
0

Grattis! Verkligen en läcker kille! Kyss

/Marie

maaro
0

Grattis Hanna till en vacker kille!

Manipi hälsar till sin pappa.

Kram Malin

sickenen
0

Åh vad skådar mitt norra öga…  Cool  Grattis till en supervacker kille,  å inget visste jag heller..!!  Flört

Kramis/Lisbeth

Sissi
0

Vilken läcker kille, hur har jag kunnat missa honom!? Förvånad
STORT GRATTIS till din fina kille!!!

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

SilentHills
0

#19 Hehe, nej Lisbeth, jag har inte velat berätta något innan det var säkert att jag fick köpa honom. Och hon hade svårt att bestämma sig om hon skulle behålla honom eller ej. Det är därför jag varit lite hemlig. Och säkert besked att han skulle bli min fick jag bara några dagar innan jag hämtade honom. Men roligt att du gillar honom!

kerstin2181
0

Verkligen ett klipp, syrrorna där, har man dreglat på, stort grattis

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

SilentHills
0

#22 Ja gud ja, systrarna är helt fantastiska! Speciellt lilla Xanadu! Men alla i kullen är kanonfina!

kerstin2181
0

Kyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LenLass
0

Nej men… vad skådar mitt Norra Öga…hehe!! Glad att Xbox är till belåtenhetGlad Ibland så blir det beslut där magkänslan får vara den som visar vägen och nu blev det ända ner till Skåne. Kram på sig Hanna och ge min kille en nosgos, han fattas mig…..

SilentHills
0

#25 Ja du Lena, jag älskar honom! Så underbar lille killen! Jag förstår att du saknar honom! Men jag lovar att ta väl hand om honom! Både jag och min sambo Tom är helt galna i honom! Och tack än en gång!

LenLass
0

Glad glädjer mig att höra! Ingen orsak, jag vet att han fått ett jättefint nytt hem och han är ju inte svår att älska den gos raringenKyss

Annikatt
0

Stort grattis till den fina pojken! Kyss Halvbrorsan här hemma hälsar!

EvaHelen
0

Stort grattis till en mycket vacker kille.

Lycka till med honom.

Mvh,

Eva-Helen

SilentHills
0

#28 Åh, kan du inte visa upp en bild på halvbrorsan? Tror bara jag har sett kattungebilder på honom tidigare.

Shaline
0

Stort Grattis till din fantastiskt vackre norränning GladKyss

Puzzle
0

Stort grattis till jättefin kille!

SilentHills
0

Tack allihop för alla grattis!

Annikatt
0

#30 Jovisst, det finns några bilder på honom här : http://norskskogkatt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=d789976a-6f0f-4986-922d-baa18afae4f2&GroupId=20fb4b67-e91e-4188-8ba8-602fb4cf4f62&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup&ThreadListPage=6

Ska ta lite nya bilder på honom snart är det tänkt :) Synd att du bor så långt bort, skulle vara roligt att se honom live på någon utställning Glad