Tack Royal Canin!
För laserpekaren som kom i brevlådan idag 

Javisst var det nice?! Jag blev skitglad! RC kan ibland… 

*haha* kom precis hem o fann den i posten.. ingen av katterna fattade vad de skulle göra! vi får nog öva lite! *fniss*
eller är den menad till oss efter all julmat?? *fniss*

Katterna här hemma blev jätteglada, dom bara älskar laserpekare. :)
Inte helt fel med 100kr rabatt heller för den delen så både katter och matte blev glada. :)
Samma här både katterna o hundarna tyckte laserpennan var jättekul!!!
Royal Canin är bra med sina rabattcheckar!! Är det någon annan foderkedja som gör så??? jag är medlem på flera men får inga brev där ifrån?

Jag e oxå med i flera klubbar, men får aldrig någonting från dom
, bara RC är snälla å ger julklappar mm// Rita
Helt perfekt! Hade tänkt köpa en imorgon som julklapp till katterna, men nu slapp jag ju det. Har redan kört två ordentliga race här hemma och den är oerhört uppskattad! Just nu är det vila som gäller för de lurviga dock.. ;)
#4 Jag fick rabattcheckar från Gibbon på Nutro-mat idag också.
Tänk vad omtänksamt av RC!
Att få kulklappar är ju ingen självklarhet. Och av denna får både jag och katterna en rolig stund!

Vi fick också en laserpekare från RC + rabattkuponger från Nutro..50:- i rabatt i december,75:- i Januari o 100:- i februari 
#8 Hur blir man medlem i Nutro???

det är bara att gå in på Gibbons sida o ansöka..http://www.gibbon.se o klicka breeder program..

vi i Norge fikk ikke laserpenn av Royal :( tror jeg må flytte til Sverige ..

Nä, vad kul, nu skall jag hem och leka med kissarna lite…en sådan har jag länge velat skaffa 
JA!! Ni den som gillade den mest här hemma var MIN Göbbe!!! Han leker med den både med katterna o hundarna mm
Ja, jag fick också laserpekaren igår. Men det jag förvånades av är att det även låg en rabattcheck med på 100kr, som till på köpet går att använda med Breederrabatten. Inte illa!!! /Sylvia
#14 Jo RC brukar vara så generösa så man får en 100 lapp i rabbatt då o då! JÄTTESNÄLLT! På en säck blir det nästan 200kr billigare. :)

Pust, har precis motionerat 9 av 11 katter nu
Vi fick också en laserpekare idag, från Royal!!!
Skogisarna håller på att klättra på väggarna, men Maine Coonerna är ett seeeegare släkte.
Kastraten, Capone, fick fart när han, efter mycket om och men fattade vad det handlade om, men hans son, Tim, han sitter bara och tittar på när dom andra flänger runt.
Lat eller smart??

Fick också en laserpekare idag. Det är inga andra än vi här hemma som tycker det är en lite farlig leksak med tanke på att man inte bör titta in i ljusstrålen?! Vill inte vara trist, men det finns ju faktiskt varningstext på förpackningen ;) De flesta av våra katter tröttnar att jaga pricken efter ett tag och tittar istället på min hand, dvs rätt in i strålen.

Fniss, inte bara mina katter som leker. Mina hundar far som två skållade troll här nu medans husse kör med laserpekaren…
/Mia

#18 Mina är så korkade så de kollar inte in i strålen..
De jagar pricken febrilt.. 

Ajaj så synd att jag nyss ansökte om stamnamn, och inte gått med i RC ännu. Men jag har ju redan en laser pekare här hemma=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
# 18 Jo, jag har också funderat över det och försöker hålla den så inte strålen ska nå deras ögon så gott det går. Men precis som Mulans katter så är inte mina så smarta att de fattar var pricken kommer ifrån, så de följer bara pricken. ;)
Vilken lycka! Till och med min "gamla Flisan" (Andrea Nibe av Björnsletta (N)) som aldrig leker har farit runt som en tok efter pricken i dag
#18 När mina katter slutar jaga pricken är det färdiglekt för den gången. Dom får såklart absolut inte titta in i strålen…

Nu e de dax att byta batterier, tur man fick med en extra uppsättning

Min La forets Olivette älskade sin julklapp. Håller med att när katterna tröttnar och hittar vart ljuset kommer ifrån så är det färdiglekt för den ggr.
Åh vad glad jag blev. Den jag har haft tidigare har slutat fungera, så gissa om jag blev övveraskad då jag såg denna.Mina katter är som galna i laserpakare.
Nu blev jag avundsjuk !!!! Vi köper tre 10 kg. Royal kattmat plus sex 15 kg. Royal hundmat i månaden på uppfödarkortet. Vi har INTE fått någon laserpekare !!!!! Buuuuu
Japp laserpekaren var perfekt, och 100 rabatt på mat var inte dumt heller =)

Jag har ju inte fått någon idag eftersom jag inte är uppfödare. Men min sambo har en sedan tidigare som min ena kille älskar att jaga. Han blir helt tokig, den mindre bryr sig inte mycket.
Jag fick okså en i dag! wow alla katterna vart helt galna :)

Hoppas jag får en i lådan idag… för åtminstonde Wildwood's Telia älskar laserpekare fast att hon fyllt sex år… hon blir aldrig vuxen elller ska jag säga en mogen dam 

Ja den var uppskattad då den andra gick sönder för några månader sen, jösses vad alla katter sov gott inatt 

VOJNE! SÅ mycket mat!! Fniss, du borde få tre laserpekare.. 
mvh Malin

Tiffany älskar laserpekaren! Hon jagar den som en toka. Diego jagar hellre Tiffany.
Rabattkupongerna från Royal & Nutro uppskattas också.
Jag fick oxå en laserpekare och här flänger alla efter den som riktiga tokstollar alla utan Thelma som ALDRIG skulle sänka sig så lågt som att jaga efter en röd prick, utan hon blänger på dom andra skakar på huvudet(ser det ut som) och lägger sig gött i soffan istället…
//Maria
Hej!
Laserpekaren från Royal var den bästa julklappen katterna har fått.
Tii och med dom gamla dammerna ville leka.
Maja.J

Miracle är helt tokig i laserpekaren, han kan springa runt i timmar och jaga den på golvet.. de va en fiffig mojäng måste jag säga ;)