HCM-testat idag
Nu har vi varit hos Torkel Falk och HCM-testat Tiffy & Bijou och båda var normala 
Vi måste dock banta Tiffy för hon är för fet. Väger 7 kg trots att hon är fertil! Så vi måste försöka sätta henne på diet. Orijen blir för kraftigt för henne. Men det är inte så lätt när man har flera katter. Alla kan inte äta lightmat här.
Grattis till HCM-resultaten!
Susanna
Grattis till fina resultat och dina katter är supergoa, Tiffy måste dock gå ner lite i vikt men hon är hur söt som helst
Lisbet

Tack! 
Grattis! Alltid skönt att få papper på att kisse är frisk!

Skönt!
Grattis! Skönt att du fick de besked du önskade.

Grattis till resultaten.. :-)
Men men,, på en söndag? :-)
//Linda
Torkel Falk har alltid testdagar på helgen, man bokar via Anna-Maria på Maine Coonkattens hemsida, eller på www.jappcoons.com
/Lisbet

Tack! Ja, det är inte jag som var vimsig ;) Det är alltid på söndagar som de testdagarna är. Man kan testa två katter för priset av en, så det är oerhört förmånligt & Torkel är ju skicklig. Så jag brukar passa på att boka in HCM-test på någon av dessa testdagar på söndagarna.
Tiffy är min allra snällaste katt. Hon älskar matte och vi gosar jättemkt. Hon var min förstfödda och hon fick stanna hemma. Hon kommer alltid att vara speciell för mig
Hon är en så söt och kärleksfull katt. Hon är en jätteduktig mamma också. Jag tyckte hon fick fina bebbar med Leigh och jag hoppas vi kan banta ner henne, så att vi kan para henne med Snoopen längre fram.