Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1823 ggr
kerstin2181
0

Parningsplaner

NU finns det en  parningsplan på hemsidan, Skrattande

Ni hittar den under just planerFlört

Undrar ni varför, fråga gärnaTungan ute

http://kerstin.3w.se/

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

SillyZones
0

Spännande och roligt! Fina bebisar blir det med all säkerhet! Kanon att du bestämt dig och att det känns bra! Kram på dig!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Labolina_73
0

vad roligt Kerstin att du äntligen bestämt dej..

Man kanske kan anta att  Dogge är lite FÖÖÖR kär i sin Satin.. Kyss

Blir nog super detta.. :-)

//kram Linda

kerstin2181
0

#2 du har så rätt Linda, och jag vill inte att hon går tom nästa löp med, när hon löper så sällan. Dogge och Satin är för mycket kompisar, han tvättar och pussar på henne, jag får hoppas på den parningen ev nästa årSkrattande och Lazio har jag följt sen han var liten, otroligt vacker, och ett supertemprament, och en underbar matte har han medTungan ute

rockringen
0

Jag tycker också det är förnuftigt, inga honkatter mår bra av att vänta för länge på småttingar. Lazio är superfin, det kommer att bli fina småttingar. Dogge får väl bli "plastpappa" Flört Cool

Kramis

Barbro

xerxex
0

Kul, Kerstin… Håller alla tummar o tår för denna parning…, tror inte att jag vet riktigt vem Lazio är… Skäms, men han ser väldigt snygg ut. Vem vet, kanske Dogge blir lite avis när Satin hittar en annan kärlek… Min kille är nu iväg till sin tjej igen… och enl. ägaren så är det annat ljud i källan denna gång. Inget morr eller avvisande utan kel o mys till massor.. och självklart det DOM nu ska göra också…  Kyss.

Ha en jätte bra sommar

Kram  Jane

EvaHelen
0

Spännande planer med två vackra katter.

Lycka till med era planer.

Mvh,

Eva-Helen

kerstin2181
0

Jag är faktiskt mycket förväntansfull på denna parning, då jag tycker Lazio är en helt underbar kille, som passar Satin mycket bra. Denna parning blir ju en sk prövning med Satin, då hon är en ganska tunn hona, men har mycket för övrigt att ge. Jag hoppas av hela mitt hjärta, att dom fattar tycke för varandra, och jag kan andvända min käresta Dogge nästa parning. Han får bli pappa i 3 andra katterier i år, och vad vi vet, så har parningen på S*Vimmerskogen`s Blondie tagit sig, och den förlossningen kommer ske i Juli månad.

Sissi
0

Lazio är jätte fin och som sagt satin kan ju inte vänta på Dogge i all evighet.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kattilaforsens
0

Lycka till med planerna! Dogge blir nog en utmärkt plastpappa.Glad

kerstin2181
0

TackFlört

kerstin2181
0

Oh, tänk om man kunde framkalla löp, vill ha bebbar nuKyss men bara 16 dagar kvar, innan jag får åka och gosa med DoggebebbarFlört

Margona
0

Lycka till! Hoppas du snart får dina efterlängtade kattungarSkrattande

isgardens
0

Spännande! Lazze's kattungar hos Catlab's blev ju väldigt fina och den här kombinationen blir rolig att följaGlad

Lycka till Kerstin och hoppas att Satin löper snart!

kerstin2181
0

Tack allaSkrattande

#13 ja, du har ju sett honom live, och vet hur vacker och go han ärFlört

kerstin2181
0

Nu har Satin gått på piller några veckor, och nu får Dogge och hon separeras, så nu får jag hålla tummarna att hon går i löp snart, har ju ingen aning om hur lång tid sånt brukar ta, har ju inte haft mina honor på piller förut, och Satin är ju en specieel damSkrattande men en mycket vacker och go dam, fast just nu är hon mer lik en sphynx, ingen päls allsObestämd och även om Satin aldrig får några bebbar, kommer jag aldrig ångra köpet, för denna dam är bara så go, underbar och otroligt rolig, mycket hyssTungan ute då får jag invänta min nya hona, som jag hoppas på detta årSkrattande

kerstin2181
0

Satin är på date, JIPIIESkrattande och dom gör DET sa dotternSkrattande

MissMikkus
0

#16 Men så roligt! Nu håller jag tummarna för att det ska gå vägen den här gången.Glad

kerstin2181
0

#17 tack raring, detta skulle göra mig mer än lycklig, då jag själv tycker Satin är så vacker, och har det lilla extra både i utseende och temprament. Sen att det inte blir Dogge denna gång var ju lite synd, men har får henne nästa gång, om det blir fler kullar på henne, och den tilltänkte hanen, är en mycket vacker och harmonisk hane, med en underbar matteFlört jag var ju tvungen att hitta hane i trakten, efter som hon är så svår med löpen, och när jag hade sån tur, med att hitta just denna hane, känner man sig så glad och lycklig

Sissi
0

Vad roligt för dig, håller tummarna!!! Glad

Kattilaforsens
0

Vad roligt, Kerstin!Glad Här håller vi tummar och tassar för att parningen tar sig och att du snart får din efterlängtade kull.

kerstin2181
0

Det stora bekymmret blir, hur ska jag kunna sälja den, ha ha

jag längtar ju så jag blir tokigTungan ute

xerxex
0

Håller alla tummar o tår och tassar (förstås)… att det blir lite smått hemma i Oxhagen… kanske om det passar så kommer jag o tittar i samband med en Örebro-resa längre fram i höst..FlörtGlad

Kramar  Jane

Ps. Några utställningar planerade?? Kommer Du till SW?? Hoppas att vi ses snart igen..  Ds.

kerstin2181
0

#22 du är alltid välkommen hem till mig, du vet vart jag borSkrattande jag kommer till SW utan katt, ska prova Dogge i Borlänge den 27septFlört

Margona
0

Vad roligt Kesrtin, blir så glad för din skullSkrattande

Sissi
0

#21 Det ska nog gå bra…men EN kan du ju alltid spara. Flört

Mylingens
0

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas…. Flört //Kaisa

kerstin2181
0

Gud vad ni är söta, det värmerKyss

maximus
0

Håller tummar och tassar för att de unga tu ska lyckas /Annette

kerstin2181
0

Tack allaSkrattande nu har dom gjort det flera gångerKyss

Tack underbara Maria på

http://www.dunkeltass.se/

för att min flicka fick träffa din snygge kille, du är en underbar människa, därför känns det lite extra bra med denna parning. Bara att hålla tummarna att den tar sig medFlört det blir ett ultraljud om 4 veckor, för denna gång vill jag vara helt säker.

mozilla
0

Grattis! till val a av en supersnygg hane! Min Sally fick två tjejer med Lazio förra veckan.Dom ser jättefina ut hittills.Lasse är en supergo kille o även matte Maria :0)

Annika

CaraMia
0

Lycka till med planerna. //Maria

kerstin2181
0

#30 ja, dina flickor är fin finaKyss

MissMikkus
0

Hur går det? Några tecken Tungan ute

Sissi
0

Ja jag vill också veta.Tungan uteCool

kerstin2181
0

Söta ni är, det är ju bara 14 dagar sen hon kom hem från parning. Nu är det ca 1 vecka kvar, innan man kan luska lite på tuttarna, 14 dagar innan jag kan ultraljuda henne. Jag vet att vissa tycker man stressar honorna, genom att åka o ultraljuda sina honor, men jag skulle aldrig göra det, om jag inte visste att Satin klarar det, hon är värdens lugnaste och tryggaste hona. Och jag vill veta av fler andledningar, varför får ni veta senareSkrattande skönt att man hade sin vet här i stan samma dag hon kom hem, då hann jag ge alla sina vacciner, och även klamydiavaccin, vilket jag tar varje år.

Sissi
0

#35 Vad fasen, har det bara gått två veckor Förvånad känns som om det var hundra år sedan. Flört Ja, ja…vi håller väl ut ett tag till då.

MissMikkus
0

Vi väntar väl några dagar till då Glad

kerstin2181
0

För mig, så kryper tiden så in i h……..Gråter

kerstin2181
0

Oh, idag är det faktiskt dag 20, och jag tycker mig se förändringar på tuttarna, men jag vill ju så gärna se det, så kanske spökar mina ögon, men på torsdag, vet jag säkert

MissMikkus
0

Det brukar börja med en, sen blir det fler och fler Skrattande Hoppas, hoppas det fortsätter nu!

kerstin2181
0

Det fortsätter inte, hon är tomGråter min lilla underbara flicka, kanske är hon inte ämnad för avel, men som min underbara goskattKyss

Kattilaforsens
0

Nä, vad tråkigt Kerstin. Rynkar på näsan Massor med kramar till dig.

kerstin2181
0

#42 tack, man har ju längtat så länge, sista chansen blir i Januari, nästa löp, annars blir hon en glad kastrathonaSkrikandes eller tidigare…….

xerxex
0

Det var tråkigt att höra… men håller tummarna fortfarande…

MissMikkus
0

Å nej, så tråkigt. Har du gjort ultraljud på henne nu?

kerstin2181
0

#45 av flera orsaker så ultraljudade jag henne, har ju en vän som är vetSkrattande och hon var helt tom enl det.

Anglastammens
0

Sjutton oxå! Va tråkigt!Rynkar på näsan

Kram till både dig å Satin

Sissi
0

Men vad fasen då, stackars dig Skrikandes

MissMikkus
0

Äsch vad trist

iotdis
0

Synd om dej , jag vet hur det är med besvikelser och väntan , jag fick vänta i 2 1/2 år på min första kullRynkar på näsan. Så du förstår att kullen jag har är efterlängtad.Tröstekram//Gunilla