SW 2009
SW 2009 - officiela websidan är nu klar ni hittar den på http://ostkatten.com/sw/index_sw.html
Hälsningar Åsa Hammarlund/Östkatten

Kanon Åsa! Som vanligt ute i god tid 

Vilka ska dit?

Jag ska självklart dit

// Maja
Funderar på det…
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Jag har tänkt åka…!

Självkart ska jag dit! Det är ju kanon kul med SW. Kanske är det festen som drar lite extra i år också
Längtar efter att festa med min tokiga vänner, ingen nämnd ingen glömd.

Bokat hotellrum för flera månader sen! Så nog har jag tänkt åka, om bara katterna tänker lika så 

Hotellrum är fixat, 600kr natten ett fynd!
Bittan och jag kommer 

Jag hoppas att jag kan komma.. :-)
//Linda

Jag o min sambo Peder kommer oxå och med oss har vi Feztiz och kanske Kungen, jag har inte bestämmt mig ännu om jag tar med honom eller inte =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Vi kommer!

Jag kommer nog med, men utan katt
blir nog att gå assistent, så man får vara med i leken
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jag kommer också - SW missar man inte i första taget!
Hur många katter det blir, får vi se. Planen är att ta med två, Musse och tant Allis. Musse har sommarpäls för tillfället, men har ju lite tid på sig att odla mer! 
Lycka till, allihop!
Maria

Hehe jaa asså kommer gör jag ju …. men frågan är bara om man har med sej en katt,,, beror ju lite på hur det går på utställningarna framöver..
Jag hoppas hoppas hoppas iaf att Ninon kommer att komma.. :-)
//Linda

För jag har kvalat till SW, för jag har kvalat till SW, för jag har kvalat till SSSWWWWWWWWWWW FY FAN VAD JAG ÄR GLAD……. 

#15 Ha ha, vad roligt! Grattis!

Vad kul Linda=) Skall vi få bilen inlåst o köra vilse igen hihihi =) Kommer att bo på Ibis. =)
S*Luddhuvet´z

Jag har också en katt som kvalat in och kommer kanske
#18 Jag är också sugen på att anmäla till SW, bara för att det skulle vara så himla kul vara med på festen
.

#17,,,, hahahahhaa jaaa du,,, bilen.. ;-) och som vi gick sedan..*s*
Jag sa se, kanske att jag bor hos min syster, Ibis hade inga rum kvar.
#19, med festen,, menar du banketten då?
//Linda

Jag skulle gärna vilja åka dit, men det finns väl inget ledigt boende kvar?

putt,,,,
jag har fått bekräftelsen nu,,,, vilka kommer?
//Linda

Jag har fått bekräftelsen…..Vi kommer!
Såg att det var 174 Skogisar anmälda. Wow! Så mycket ögongodis är man inte van vid! 

Vi kommer också. Ska bli sååå kul! Det är alltid så extra trevligt och spännande med SW.
/Marie

Det finns lediga rum, har själv över och kommer troligtvis avboka något av det. Två vänner till mig sitter med extra rum med så ja det finns om man hör sig för.
//Veronica

Jag kommer med Feztiz =)
S*Luddhuvet´z

Jag kommer också. Ska bli roligt att träffa alla och se massor med vackra skogisar