Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 618 ggr
RolfH
0

Godnatt tråd

Tänkte det kunde vara trevligt med en godnatt tråd här på forumet. Kanske lägger någon morgonpigg upp även en godmodrgon tråd imorgon bitti.

Nu säger jag godnatt till alla då jag skall upp och jobba om några timmar. Godnatt!

//RolfH

Ixatrixa
0

Vaddå godnatt;) *hihih*……jag får väl starta en nattsuddartråd;)

Godnatt Rolfh *vinkar*

Florinellas
0

Hahaha jaa nattsuddartråd skulle nog passa mig med =))

Natti natti med er alla som ska sussa nu!

TailorHills
0

Får väl sälla mig till Ixatrixa o Florinellas. Flört

Så får vi väl säga natti till alla som tänker sova bort natten. Skrattande

Margareta
0

God natt… skall hämta in 2 katter från balkongen och sen sova…

Numer pensionär i Nynäshamn

WesthKiowas
0

Gå och lägga sig nu?! Förvånad Ha ha! Själv sitter jag på jobbet och får inte sussa förrän efter 06.00 i morgon. Jag går inte och lägger mig när jag är ledig heller även om jag bordeFundersam

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Ixatrixa
0

Har tre löpande honor….min nattsömn har varit lite rubbad de senaste dygnenSkrikandes

Detta är första gången de har löpt samtidigt allihopa…..snart börjar väl småbrudarna med och matte blir labil och ångrar att hon hade ett P-piller avbrott.

Runsviks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förvånad God natt och tack för idag…

Mulan
0

NAttinatti!Glad

Florinellas
0

Natt natt! Inte dags för mig ännu men snart…

RolfH
0

Strax dax att säga godnatt igen. Natti natti :=

//RolfH

Siss
0

God natt på er alla, nu ska jag snart göra mig redo för att lägga mig. Ska bara pussa katterna god natt förstFlört.

Merlyn
0

Gonatt, nu har jag grejjat med kattungebilder i timmar och lagt in nya på hemsidan…nu gör kroppen ont och kräver sömn!!!

Runsviks
0

God natt alla två- och fyrbenta vänner

Siss
0

God natt på er alla…

Syllan
0

God Natt! Men jag säger som många andra att sova vet jag inte om det blir. Har precis som Ixatrixa löpande honkatt så det blir nog lite si och så med sömnen inatt. Lika bra att sitta vid datorn en stund till.

Men God Natt alla som har date med John B.

Sisikarlstad
0

Ja nu är det Fredagkväll o Susanne ska snart gå o NATTA sig!!!

Natti Natti alla Skogis medlemar i detta underbara forum.

ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz…………Förvånad

elfame
0

Hi hi får väl sälla mig till alla dem som vill ha en nattsuddartråd..för sova nu är ju inte att tänka påSkrattande

Margareta
0

sov gott

Numer pensionär i Nynäshamn

elfame
0

Förlåt…skulle ju givetvis ha önskat alla som ska sova
God Natt..!!

RolfH
0

God natt alla, nu är det strax dax att krypa i bingen för mig.

//RolfH

Siss
0

God natt, ska jobba i morgon bitti, så jag lägger mig snart.
Jag lär bli väckt en så där 10 ggr av en gos-sjuk katt i natt så det gäller att lägga sig i tid ;)

Majamaloss
0

Nattinatti på er! Själv ska jag uggla en stund till, sen får jag väl slumra på tills sönerna är hemkomna…Räcka ut tungan

MusiCats
0

God natt på er allihop…Nu är vi trötta efter en lång dag. Så nu går Jeff, Muffins och jag och trycker ihop oss i sängen, oh vad varmt och skönt det är med katt!!

elfame
0

God Natt på er!!
Nu tar jag o loggar ut…går dock inte till sängen för att sova utan "hänger" nog lite framför något program på tevenGlad

RolfH
0

Godnatt alla. Det blir ganska tidigt i bingen trots att det är lördag.

//RolfH

Florinellas
0

God Natt på er!
Måste isäng skapligt om jag ska orka upp och iväg på Slingans klubbis imorgon så det börjar bli dags nu.

Lollo

RolfH
0

Hur mycket jag än gillade idén med en nattsuddartråd, så får jag säga tck och godnatt.

Tack alla för att ni stått ut med strulet och segheten! Godnatt nu, alla katter sover.

//RolfH

Faxlin
0

Ja, jag följer nog Rolfs exempel och reser mig från datorn en stund :-)
Natti natti med er

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elfame
0

Godnatt RolfH & ÅsaF..

Runsviks
0

Nu ska jag ta en god deckare (talbok) och krypa till kojs

Natti natt

Kristin

ps… vissa har inga problem alls att somna.

Anneli_G
0

Åååå vilken sötis… natti natt

Ixatrixa
0

Då skulle jag aldrig somna…måste ju få veta slutet….hur många gånger har jag inte somnat av utmattning med kramp i armarna för att jag läst till halv fyra på morgonen;)

Jag skall nog kolla en film faktiskt i brist på sömn;)

Sisikarlstad
0

Natti natti ZZZZZZZZzzzzzzzz……….. Ska oxå försöka sova men det blir nog svårt känner mig så pigg ännu!Förvånad

Runsviks
0

Det blir en tidig kväll för oss i runsviks… imorgon är det utställningsdag. Även om det är på hemmaplan så måste vi upp i ottan.

Natti natt

EddaM
0

Nattis nattis på er nu går jag o lägger mig.

Runviks lycka till =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Vattungen
0

Godnatt alla kattvänner!Kyss

Vettarna
0

Godnatt på er alla.

Denna kommentar har tagits bort.
SpinE
0

Godnatt allihopa!

Anneli_G
0

Godnatt alla!!

EddaM
0

God natt på er nu skall jag dra mig tillbaka.=)

S*Luddhuvet´z

Anneli_G
0

Godnatt alla… hoppas ni alla klurar på hur vi skall få ihop vårt lilla "kompendie" i tråden "Uppföljning "vad tycker ni om denna annons""!!!

Tillsammans är vi starka!!!!

Runsviks
0

God natt… jag är alldeles slut efter att min katt Lovis smet ifrån mig med Flexi koppel slängandes efter sig… det tog oss 1½ timme innan vi hittade igen lillgumman… ni kan bara föareställa er alla tankar som for igenom mitt huvud. MARDRÖMSTANKAR…

Sov så gott… jag vet inte om jag kan sova… tårarna bara rinner.. vad hade jag gjort om jag inte hittat henne… troligast gått fortfarande med ficklampa och lyst på varje träd och under varje buske….

parlan
0

Usch hemska tanke!! Men tack och lov så hittade du henne…

Sov gott och en värmande kram från oss!

Anneli_G
0

Nej men … lilla vän.. vilken tur att det gick bra!!! *trösta* Vad hemskt det måste varit… skönt att hon är hemma igen!!

manlyckans
0

#45 Oj fy vilken fruktansvärd upplevelse… Skönt att ni hittade lillgumman även om den 1½ timmen måste känts som en vecka minst. Jätteskönt att det slutade lyckligt!

EddaM
0

God natt på er nu skall vi sova. =)

S*Luddhuvet´z

Runsviks
0

Håller med #49.. nu ska vi sova, så …

God natt på er allaFörvånad

Tinis
0

Urrrk! Ska upp tidigt i morgon så i natt blir det inget suddande för min del. Skrikandes Go'natt alla vakna!Glad

Majamaloss
0

Gonatt??! Nu börjar ju den bästa tiden på dygnet! Ähh, jag ska väl gå och knyta mej strax då…bara läsa lite till här först, gonatt till er alla sen! // Maja

WesthKiowas
0

Nä, nu är det verkligen dax för mig att sussa! Tiden bara rinner iväg, jag har suttit och uppdaterat lite bidrag till jultävlingen och även min mammas hemsida. I morgon ska jag iväg på julbord med jobbet och det ska verkligen bli smarrigt!

Natti natt!

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Tinis
0

Nä, nu är det dags för mig att krypa till kojs. Go'natt på er alla vakna!Glad

Runsviks
0

Ja, jag ska oxså lägga mig snart… skönt att sitta här och kika runt på alla trådar som jag inte har hunnit med under dagen… allt bara går runt, runt… baka, städa, laga mat, handla, baka, städa, handla … osv. är det någon fler som har hamnat i samma karusell… Natti natt Kristin