Gomorron!
Gomorron dan före dan före dan före dopparedagen! Har just skickat iväg mina trötta tonårsbarn till avslutning i skolan med fackeltåg till kyrkan.
Åh vad skönt det ska bli med jullov nu!
Mvh Ann /S*Månlyckans.

Godmorgon..
Själv är jag hemma med sjuka barn idag.. Usch, hoppas att de frisknar till… Sorgen var stor när man inte kunde gå till skolan och göra julpyssel idag!
Nåja, det får bli en "ompysslardag" idag..
mvh Malin

Godmorgon!!
Väntar på min pappa idag.. han behöver hjälp med present till mamma *fniss* Det är MITT jobb ;)
Sen ska här göras hallontryffel o gräddkola o några sorters sill!!
Ta hand om er!
//Malin
Åh Malin #2 VAR får du all energi ifrån? jag blir så avis på din ork, du har alltid nåt gott på gång
Kan du skicka lite energi till Dalby, sitter här och ska göra mej klar för en tur på stan men kommer liksom inte igång….
skulle ockås vilja göra lite olika sillsorter och GODIS….
Det måste bero på att julstämningen inte infinner sej i år.
Lisbet

Du, Maxwell, jag mailar över mina fantastiskt svåra recept på sill *asgarv*
O sen är jag arbetslös, vad vill du jag ska göra med min tid?? *fniss*
Jag kan inte baaaara sitta här ;)
//Malin

Jag måste diska och städa lite och sedan måste jag ut och leta efter de sista julklapparna oxå. På lördag åker jag ju till GBG. Har lite dåligt samvete för att lämna katterna ensamma även om grannen skall titta till dem två gånger om dagen. Men jag kan lova att jag kommer att skämma bort dem ännu mera när jag kommer hem igen på annandagen.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jag är också hemma med sjuka barn, besvikelsen är stor när hon inte kan gå på julmys idag.. men vad gör man 
Vi får koka knäck och greja på hemma idag istället 

Jag jobbar som vanligt!!I morgon är min sista dag på kontoret, efter nyår bär det i väg mot nya äventyr i min hemkommun så jag håller på och avslutar mina uppdrag inom läkemedelsbranschen…Längtar efter ledigt nu!!!