Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett07-beteendefrågor
Läst 698 ggr
Frostvikarna
0

Oskyldigt anklagad? Eller....?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men matte har bildbevis, smulor runt munnen, bullarna är söndermosade, samt en vaniljdoftande Siverfårans Bombadil….Det går inte att ta fel. Han har ätit upp mina bullar!

Frostvikarna
0

hm…

Frostvikarna
0

låt gå för denna gången då…

Margona
0

Nej det är ganska uppenbart vem det är.

WesthKiowas
0

Bulltjuv eller inte, men snygg är han!Glad

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Uffe
0

Ja ja ger man inte katterna mat så får man skylla sig själv :O)

manlyckans
0

Haha vilken sötnos Skrattande

Tinis
0

#2 He he…så skyldig man kan se ut då. Flört

EddaM
0

Haha vilken tjuv han är vackra Bombadil.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kronängens
0

Inte visste jag att katter tycker om bullar.Glad

Mulan
0

Härligt att du lyckades fånga bilder på "den skyldige"!. Vår ena hona, Dompan, snodde ALLTID vår brödpåse (som oftast ligger på diskbänken) och slet varje natt ut den i hallen o tuggade sönder bröd o påse.. Hmmm.. Men nu har hon slutat med det och det hör numera till katergorin ungdomsförsyndelser..

EddaM
0

Kan berätta att Feztiz mamma är väldigt förtjust i korvbröd och snodde alltid det. Hon snodde några när Feztiz o hennes syskon var mini katter och hade med sig dem i boet, hon ville väl att de skulle ha korvbrödet. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sisikarlstad
0

hahahahahahahahha Där är han lik mig! Jag ÄLSKAR bullar!!!! Syns vart han är född någonstanns hahahahahah Räcka ut tungan

JO! Hans syster o morbror är inte bättre de när vi hade köpt färska tekakor o lämnade de framme så hade de varit o ätit hål på påsen o gnagt på tekakorna.Flört

Ps: Va stor han börjar bli guuuud va kul det ska bli o träffa Er i Örebro! Krama han från mig!!Kyss

Frostvikarna
0

#12 Jo han börjar bli stor!!Och vacker!!!Kyss och gör precis som han vill. Men han är vår kelgris, det finns ingen som är gosig på morgonen, väcker oss med massor av nospussar på morgonen när väckarklockan ringer bara för att burra i hop sig tätt intill och somna om när det är dags att gå upp. Han är en ständig följeslagare in i duschen och vaktar när matte duschar: Helst sitter han i hörnet på badkaret och tittar på!! Det märks att denna katt är fostrad av hundar och en stor katt vid namn Anborn, och  trots att svärmor S*pole Positions Amalthea kan tröttna rejält på honom i bland så rinner allt bara av honom och han går som segrare nr 1 ur diskussionen dem emellan…Jag tror nog jag vet vem som kommer att regera i katthierakin(stavade jag rätt nu??) här hemma snart!

Sisikarlstad
0

De är mormors PÖJK dé!!!Räcka ut tungan

Majamaloss
0

Hahahaaa! Tur att inte den katten bor här, mina söner skulle skylla på honom jämt och ständigt när de rensat kyl och skafferi då! // Maja