Dåligt samvete...
Usch vad jag känner att sajten har fått lida senaste tiden av att jag som Sajtvärd har haft häcken full. Jag ber så mycket om ursäkt och hoppas kunna ta i med förnyade krafter till hösten. Fler engagerade Medarbetare önkas, så känner du att det vore något för dig så hör av dig!
Tack ordet
Er sajtvärd
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jag tycker inte du ska ha dåligt samvete!
Det har ju varit sommar och semester för de flesta och det är en period då det är helt normalt att det är lite lugnare, så jag har iaf inte märkt av någon "försämring".
Sajten lever ju lite av sig självt med alla medlemmar också.
Jag vet att jag är en av de mest aktiva här inne men nu till hösten kommer jag att få dubbelt så mycket att göra på jobbet, så tyvärr kommer jag inte ha tid att hjälpa till. 
/Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#2 Jag håller med. Inte heller jag har märkt någon "försämring" så sluta genast med att förebråelser!

Håller helt med #2 och #3 Du gör ett fantastiskt jobb och vi är alla tacksamma.
//Kristin

Ja, och dom mesta sköter ju sig utmärkt här, och allt rullar på
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Ja, jag är glad över att det finns många trogna, trevliga medlemmar som håller lågan uppe! Men det finns planer för sajten som legat på is ett tag som jag hoppas kunna förverkliga,
TACk för era uppmuntrande fina ord!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Håller med alla övriga, du gör ett jättebra jobb med sidan och det är ju en massa bra och roliga inlägg att läsa! 

Jag håller med alla andra. Du gör ett super duper fint jobb
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.