Hane i Norrbotten
Eftersom jag är ganska ny när det gäller skogisar så vet jag inte riktigt vart man kan hitta fina och bra hanar.
Skogkattslingan har ju tyvärr inte många avelshanar där.
Jag är mest intresserad av svart eller brun tigré med eller utan vitt.
När man varit runt på hemsidor så är ju dom flesta hanar kastrater ju 
Är det något som skulle kunna hjälpa mig?
Mvh/ Jeanette & Inez
Jag skulle faktiskt vilja rek. en svartvit herre som heter S*Rapoom's Donatello som finns hos S*Lenlass i Rickleå, 5 mil norr om Umeå.
Otroligt fin kille! Kika på det & det blir Fullständig inavelsgrad = 3,34% Polaris = 13,9%
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

CH *Ayamara's Disney NFO n 09 24 finns i Falun och han är inte kastrat.
Mer info se. http://www.ayamaras.se

*s* jag har räknat till 58 hanar på slingan.. någon borde väl falla dej i smaken.. :-)
//Linda
oj! i norrbotten? då är man bra kräsen isf
S*Winsnes Wilda

Det finns tyvärr inte så gott om hanar uppe i norrbotten, gäller att hitta en som passar honan också. Du har ingen möjlighet att sträcka dig lite längre?
IC S*Krusmons Schafer, NFO ns som bor hos S*Finngurus är en fin kille. Vet inte riktigt vart i Norrland de bor.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#3 Jag menade just här uppe i norr
.
#4 Haha Nej då, mest nyfiken på hur det ser ut här uppe
.
#5 Självklart ska det ju kompletera honan på bästa sätt både utseende mässigt samt stamtavle mässigt. Därför börjar jag kolla runt lite redan.
Självklart kan jag tänka mig att sträcka mig lite längre, var mest nyfiken på och se om ni visste av några bra å fina hanar här uppåt.
"6 Om jag såg rätt när jag sökte på hans namn så verkar dom bo kring Sundsvall om det nu var rätt vill säga. Var ganska dåligt med info på hemsidan
.
Det är skoj att veta ungefär var det kan finnas katter om jag nu tar någon kull framöver på Inez.
Tack så mkt alla som gett fina förslag