Jag har,,, det bästa jag provat,
Tog en stund för katterna att vänja sej och acceptera så ibörjan var det lite knöligt men. Jag började med att hälla upp som vanligt,, hm JO pyttsan att dom tänkte gå på¨den… :-(
Tänkte då.. äh vad e det här föär skit….. Men sedan blandade jag ca 70% sand den jag hade innan och ca 30% pellets,,, men sand överst och med en liten kissklump så dom kände att det var toaletten.
Sedan ökade jag pellets allt eftersom. Det gick superbra tillslut..
Nu när dom är vana, är det det bästa jag gjort,, luktar ingenting,, smidigt som attans då man kastar i toan bara. Superdrygt och räcker länge..
//Linda

Håller med #1… superbra. Men den speciella pellets som ska vara till den inte speciellt bra… Vi köper vanlig eldningspellets; Köps på OKQ8 för ca 50 kr (16 kg). SUPER
Vaaaaaaaaaaaa - KAN man verkligen det ? Köpa andra pellets alltså ??

#3 Visst kan man det… Pellets är bara grövre… Annars är det precis likadant (fast då mycket billigare…
).

Det är iofs inte alls min erfarenhet,, min erfarenhet är att PwwWees egna pellets är bättre, Den håller längre, luktar mindre,
jag har provat annat oxå men den börjar lukta efter bara ett par dgr. den är heller inte lika dryg,, så billigare vid inköp,, javisst,,, men dyrare i längden.. anser jag… iaf om man har flera katter än 1.
//Linda
Men det går alltså att spola ner det som hamnar i underlådan ????

#6 Jajamensan…
#5 I och för sig har vi bara 2 katter, varav den ena är fertil… som aldrig har markerat här hemma.. o den andre är kastrat. Men vi har aldrig märkt någon skillnad.. förutom priset då.

#7 oki,, ja jag tycker då att det är skillnad,, kanske inte om man bara har 2 katter det bågar jag inte uttala mej om,, men har man flera så blir det ganska stor skillnad tyvörr… för jag skulle mycket hellre betala det billigare priset såklart,,,,
//L