Skogkattslingan
Idag kom den efterlängtade tidningen Skogisen. Alltid lika trevligt:) Men idag blev jag extra glad för jag fick även kalendern för 2007. Åååhh gud, vilka fina bilder. Så jag säger bara Grattis till er alla som kommit med i kalendern. Var såå stolta över era vackra katter. /Sylvia

Jag har inte fått den än

Inte jag heller!

inte ja heller bläää! vill ha nu idag när man är ledig:)

Jag har oxå fått alla mina :) Har bläddrat o bläddrat! Ni som kommit med har så vackra kort! Favorit är givetvis S*Restless Sawai, men så älskar jag också draken han biter på *fniss*
Nu ska alla bara slås in som julklappar! :) Utom en som är till mig ;)
Ha en bra dag allihop!
//Malin
Jag har "bara" fått tidningen, men har ju inte beställt ngn karlender.
Jag hoppas att tidningen dimper ner i brevlådan här idag… Så jag har ngt skoj att läsa medan jag väntar.

#6 Jag kan skicka den *fniss*

Har fått den nu wiiee :) Syrran är ju på baksidan (nu blir brosan avis) :) hihi
Vill bara meddela att den artikeln som beskriver Norsk Skogkatt iFokus och mitt agerande inte stämmer. Jag har för tredje gången sänt mail till Skogkattslingans styrelse idag men de två tidigare har de struntat i att beakta. För bilden har jag fått tillstånd av Johanna Grebner så där är allt klart. Angående texter från skogkattslingan ville jag som medlem göra reklam för föreningen genom att publicera här och länka tillbaks till Skogkattslingans sida. Det handlade i alla fal utom ett om aktuella aktiviteter och inbjudningar. Detta godtogs dock inte. Någon styrelsemedlem i Skogkattslingan registrerade sig som användare här men som "Skogkattslingans styrelse" alltså en organisation. En organisation kan inte vara registrerad användare utan det måste finnas en fysisk person bakom användarkontot, vilket inte framgick. Så efter PM så togs skrivrättigheterna bort. Detta är förklarat för Skogkattslingan men det har man inte tagit i beaktande.
Just nu funderar jag på om jag skall gå vidare rättsligt mot artikeln i Skogisen. Man nämner inte mitt namn men sättet allt är skrivet på gör att många människor inte kan undgå att förstå att detta handlar om mig.
Ber om ursäkt om jag tråkar er med detta ämne och kanske i fel tråd, men jag kände ett behov av att förklara mig eftersom Skogkattslingan sorterat bort mina tidigare förklaringar direkt till dem.
God Jul & Gott Nytt År från Rolf och alla missarna.