Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 1709 ggr
svarttraskets
0

Kattungelåda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har min systerdotter flygit hem till Österrike efter 2 veckors semester hos oss i Sverige! De 2 semesterveckorna trodde vi skulle se ut som det brukar göra för de flesta andra människor, nämligen bada, sola & slappa.FlörtSkrattande Men inte hon inte! Helt plötsligt kom hon på att hon skulle bygga saker som hon tyckte att vi saknade. Vilket slutade med att hon byggde (med lite hjälp av ossOskyldig) 3 nätdörrar (så nu kan vi äntligen ha öppen yttedörr, balkong osvSkrattandeTungan ute) och en superfin kattungelåda!!FörvånadSkrattande

Tänkte visa lite bilder på vår kattungelåda (och jag kan tala om att nu längtar vi efter nästa kull, bara så att vi kan inviga denOskyldigFlört)! TUSEN TACK Yasmin!

//Martina

Framifrån

svarttraskets
0

Öppnat lucka 1

Kattilaforsens
0

Den blev ju jättefin.Glad Nästa gång Yasmin kommer på besök så kan hon få komma hem till mig och fixa lite också.Flört

svarttraskets
0

Igen, men nu snett framifrån

Katterna som fanns på framsidan av lådan är faktiskt målade efter mallar på våra egna avkommor (Robins idéGlad)

svarttraskets
0

Helt öppen

svarttraskets
0

Regnbågen, målad för hand, vår lilla lyckosymbolSkrattande

svarttraskets
0

Från sidan, där handtaget syns

LaSadie
0

Vilken fin!

svarttraskets
0

Och sista uppifrån Texten är målad för hand av Yasmin! Det går även att öppna upp genom att vika bak den halvan där texten står på.

svarttraskets
0

#2 TACK! Sätter dig genast på bokningslistan!Flört

#7 TACK!Skrattande

Juliette-
0

Gud vad duktig hon är och så fin den blev, förstår ni längtar efter nösta kull nu så den blir använd

blondifire
0

men åhh va fin! vill ha!!Skrattande

S*Winsnes Wilda

skogisen
0

ÅÅÅ v'a fin Kyss

Klart att det ska vara en Östrikerska som fixar till det så fintFlört

Kram på dej (er)

Sissi
0

Otroligt fin och det är ju bara helt otroligt duktigt att skriva den fina texten på fri hand.

Kram Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sagolika
0

Jättefin! Glad Kan du inte visa bilder på nätdörrarna också?

svarttraskets
0

Tack tack tack! Ja Yasmin har verkligen varit guld värd!Skrattande Vi är så nöjda så!

#12 Klart det är så! Synd bara att inte alla österrikerskor har lärt sig det, t ex jag…Oskyldig Men alla är vi väl bra på något, eller hur?Flört

#14 Har tyvärr inga bilder just nu, men lägger ut det så fort det finns bilder & tid!Glad

LottaC
0

Vilken härlig låda,jättefin!!

svampis
0

Lådan är ju helt ljuvlig gu så duktig hon är Yasmin vilken tur att hon samtiidigt är som hon är Skrattande, även om hon var här på semester. Ja vi får väl se när man får se den i naturaFlört Och kika på dom fina nätdörrarna som du är så glad över Martina

helena7
0

Jätte fin!! Vi tänkte också bygga en sån här låda om det visar sig att det kommer smått hos oss Glad  Va den enkel att bygga? något spec. man ska tänka på eller var beskrivningen bra tyckte ni? jag såg beskrivningen på en hemsida.

/Helena

Rundogo
0

Jättefin låda, va kul!
#18 vilken hemsida såg du beskrivningen på? Skulle vara roligt att se om man kanske skulle klara att göra en. Tänk vilken fin present att ge till någon.

Sissi
0

Nu har jag sett lådan irl. och den var helt suveränt fin och mycket större än de vanliga, kanon helt enkelt!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kattilaforsens
0

Jag har också sett den och jag blev så inspirerad så jag har beställt en i lite större modell av min händiga kollega.Glad

helena7
0

Här är adressen som jag hittade den om det är samma vill säga, men det ser ut som det Flört

http://www.katter.nu/mate/box.htm

/Helena