Kattungelåda
Nu har min systerdotter flygit hem till Österrike efter 2 veckors semester hos oss i Sverige! De 2 semesterveckorna trodde vi skulle se ut som det brukar göra för de flesta andra människor, nämligen bada, sola & slappa.
Men inte hon inte! Helt plötsligt kom hon på att hon skulle bygga saker som hon tyckte att vi saknade. Vilket slutade med att hon byggde (med lite hjälp av oss
) 3 nätdörrar (så nu kan vi äntligen ha öppen yttedörr, balkong osv
) och en superfin kattungelåda!!

Tänkte visa lite bilder på vår kattungelåda (och jag kan tala om att nu längtar vi efter nästa kull, bara så att vi kan inviga den
)! TUSEN TACK Yasmin!
//Martina
Framifrån

Den blev ju jättefin.
Nästa gång Yasmin kommer på besök så kan hon få komma hem till mig och fixa lite också.

Vilken fin!

#2 TACK! Sätter dig genast på bokningslistan!
#7 TACK!

Gud vad duktig hon är och så fin den blev, förstår ni längtar efter nösta kull nu så den blir använd
men åhh va fin! vill ha!!
S*Winsnes Wilda
ÅÅÅ v'a fin 
Klart att det ska vara en Östrikerska som fixar till det så fint
Kram på dej (er)
Otroligt fin och det är ju bara helt otroligt duktigt att skriva den fina texten på fri hand.
Kram Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Jättefin!
Kan du inte visa bilder på nätdörrarna också?

Tack tack tack! Ja Yasmin har verkligen varit guld värd!
Vi är så nöjda så!
#12 Klart det är så! Synd bara att inte alla österrikerskor har lärt sig det, t ex jag…
Men alla är vi väl bra på något, eller hur?
#14 Har tyvärr inga bilder just nu, men lägger ut det så fort det finns bilder & tid!

Vilken härlig låda,jättefin!!

Lådan är ju helt ljuvlig gu så duktig hon är Yasmin vilken tur att hon samtiidigt är som hon är
, även om hon var här på semester. Ja vi får väl se när man får se den i natura
Och kika på dom fina nätdörrarna som du är så glad över Martina

Jätte fin!! Vi tänkte också bygga en sån här låda om det visar sig att det kommer smått hos oss
Va den enkel att bygga? något spec. man ska tänka på eller var beskrivningen bra tyckte ni? jag såg beskrivningen på en hemsida.
/Helena
Jättefin låda, va kul!
#18 vilken hemsida såg du beskrivningen på? Skulle vara roligt att se om man kanske skulle klara att göra en. Tänk vilken fin present att ge till någon.
Nu har jag sett lådan irl. och den var helt suveränt fin och mycket större än de vanliga, kanon helt enkelt!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Jag har också sett den och jag blev så inspirerad så jag har beställt en i lite större modell av min händiga kollega.

Här är adressen som jag hittade den om det är samma vill säga, men det ser ut som det 
http://www.katter.nu/mate/box.htm
/Helena