CCC vilka kommer dit?
Inte så mycket mer att tillägga än rubriken, jag har noll koll efter semestern vilka som har anmält.
Själv är jag väldigt nöjd med domarfördelningen Maud och Anette på Stella Kei :) och ser fram emot en rolig och spännande helg.
Jag ska dit båda dagarna. Ska vi samåka? Vi bor ju inte så långt från varandra.
//Jotta

Jag kommer med Sahara & Diesel på söndagen.
// Bittan

#1 självklart låter som en strålande ide. Jag ringer dig i kväll när vi kommit hem från landet.

Maud och Anette, då kan du vara nöjd, hoppas på att få Anette i Borlänge
Önskar er lycka till
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jag kommer på söndag med S*boänges Bernad. Han fyller 6 månader på tisdag och går fortfarande i klass 12, så han är en 3 kgs klump bland bebisar.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Vi kommer på söndagen med Nalle och Lilleman! :-)
Nalle som senior och Lilleman hoppas på cert, då blir han PR! Vet dock att han har motstånd … av halvbrorsan!
/ Lena
Vi kommer med Ojdan på lördagen
Jag kommer att vara där med min monter Cyclopia och vågen natruligtvis. Så ni som inte har vägt eller vars katter bytt från kategori (undjur/junior/fertil/kastrat) är välkomna att komma och väga era Skogisar.
Ställer gör jag bara på lördagen.
#7 Ser fram emot att se Ojdan igen.

Jag kommer dit med min Birthe som debuterar i kastratklassen. Hon är inte i kondition men jag hoppas att hon kan ta något cert i alla fall. Jag har också med mig två av våra kattungar, Leone och Libelle, det ska bli jättekul att få höra deras bedömningar 

Ursäkta mig men vad menas med CCC??
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

City Cat Club

okej. tack #11
var i sverige är den ?
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

#12 Stockholm
#8 hihi fniss 
Vilken tur att det är på lördag som vi kommer då--Tindra har börjat "smöra" för Petter

Så kul med så många kändisar :)
Nu vet man att det kommer bli en toppenhelg redan innan.
Jotta - Kom hem sent igår så jag slår en signal senare idag istället 
#9 Då måste jag komma och kika på min favorit Leone!
#14 Det låter ju lovande!