Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 292 ggr
Restless
0

Nykomlingar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev många förändringar i vårt katteri i höst. Först kastrerade vi en hona, sedan behöll vi en av sommarens kattungar på foder och därefter har vi fått hem både en hane och en hona! Vi vill här välkomna S*Just Catnap's China, en vacker sköldpaddsspotted-bicolour tjej, och D*Elvdal's Jean-Paul Gaultier, en go svartsilvertabby-vit kille, till oss! Underbart att få dela vårt hem med dessa två solstrålar och jag ser fram emot att se vad de kan ge i vår avel framöver :) Nu är det däremot ett fullt katteri ett tag framöver… Ja, såvida inte foderhonan ger mej en drömtjej i första kullen ;p

Runsviks
0

GRATTIS till nykomlingarna och lycka till med dem. Hon ser fin ut, China. //Kristin

EddaM
0

Grattis till de nya katterna och lycka till med foder kullen=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Brita
0

Gratulerer med de nye.

Bra det ikke er bare jeg som faller for fristelsen.

I år får jeg jo verdens beste julegave. Skaujentas Heike kommer rett før jul og vi gleder oss enormt.

Restless
0

#1-#3: Tack för gratulationer!

#3 Ja, det förstår jag! Heike kommer bli superfin - han behöver bara få lite mer päls först ;) Ser fram emot att följa hans framtida kattungar… Hoppas träffa dej och Heike på utställning nästa år någonstans!

Mindfields
0

Mmmmm fina katter!! JP har jag redan kännt o klämt på o kan knappt bärga mig tills jag får se China live oxå! :)

Kramar
Malin

majema
0

Grattis till sötnosen. Kyss Jag är väääldigt svag för paddor. Lycka till med båda två framöver.
/Marie

mariamia
0

Stort grattis till era fina katter. Har alltid beundrat era katter & er sista kull var helt gudomlig.

/Mia

BEATA
0

G rattis….. visst är det roligt med tillökning….jag har ju själv en ny..och vet hur det känns…och att få två på en gångFörvånad Glad dom blir nog lika vackra som  era andra…../  Berit

WesthKiowas
0

Stor grattis!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Awanathas
0

Superdupergrattis!!
Jean-Paul ser KANONLÄCKER ut!! *gillar*
Och China har man ju följt sedan hon föddes.. Kyss

Juliette-
0

Gud vad härligt med nykomlingar.. China är ju bara så fin.. Vi har ju själv 1 "nykomling" Hämta henne i september och i januari kommer nykomling 2.. sen är de lugnt för oss ett tag med men visst är de roligt och härligt.. :D

Grattis och lycka till med dina små..

Zarkeshas
0

Får väl gratulera till de vackra "småttingarna" även här! :) Ser fram emot ett klämma lite på China framöver, men ffa är jag oerhört spänd på vad JPG kan få till i framtiden! ;) Många vackra bebisar hoppas jag!

Kronängens
0

Grattis!

Restless
0

Tusen tack allihop! Är ruggigt nyfiken på vad de 'små' kan ge i vår avel framöver… Jag som aldrig varit stort fan av varken höggradig vitfläckighet eller paddor eller spotted är helt omvänd av vackra China ;)

SpinE
0

Många grattis från avlägsna släkten!

Mindfields
0

#14 men det krävdes ett praKtexemplar för att omvända dig *fniss*

Restless
0

#16 Då kanske jag ska tillägga att hon dessutom har fel ögonfärg ;p China har en härlig personlighet; tokspinner i mitt knä just nu :)

Mindfields
0

#17 bäst att ge bort henne.. många fel.. jag kan visa lite barmhartighet *fniss*

SweetScarlet
0

Stort grattis till dem. Jag är hemskt förtjust i hanen JPG jag. Glad

Sissi
0

Grattis till dina nykomlingar!
Jag är kär i JPG, har tittat på honom på din sida säkert tuuusen ggr. Enigma är farfar till min senaste kull…titta vad fina de är!

// Sissi - S*Tam-Trion's

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Restless
0

#18: Nääää… jag är ju omvänd nu, säger jag ju! ;p

#19 & #20: Skoj att ni gillar JPG! Ska försöka få lite bättre bilder på honom nästa soliga dag ;) Själv föll jag för honom när han var pytte och det håller i sig :) Han är en sådan kul kille, alltid glad och nyfiken.

#20: Självklart har jag kollat in Diesels vackra barn, ändå från att de föddes! Jag ser mycket av farfar i dem :) Superfina!

Frostvikarna
0

Grattis!

vettan
0

Grattis! till de små Jaha då blir det många spännande bebisar framöver. /Rosie

Restless
0

Näe, nu kände jag mej lite orättvis som begränsade mej till höstens händelser… Vi fick ju hem världens vackraste och goaste Nessie i somras också! Vad vore livet utan henne?! S*Animaniac's Bridget Jones förgyller våra dagar med sina skojiga påhitt och hennes coola sätt att vara och även om hon börjar bli 'vuxen' är hon ju en av årets nykomingar. Hon hör till gruppen ragskogisar tillsammans med kastraten Ivette ;)

zealousnfo
0

Grattis till båda nykomlingarna! Helt fantastiska ser de ut!Skrattande

Merlyn
0

GRATTIS Ulrica Skrattande

parlan
0

Stort grattis till era nykomlingar. De ser underbara utGlad

//Maria

Zarkeshas
0

# 24 Världens vackraste "lilla" blå…. *suck* Kyss

alvdansens
0

Grattis till alla tre spännande nykomlingar!

China-kullen tittade jag en del på själv, men det ska vara fler här just nu…

Nessie är ju barnbarn till min Filemon så henne känner vi förstås lite extra för Kyss 

/Annika

Restless
0

#25-#27: Tusen tack!

#28: Mmm… Ska ta med henne ut för fotosession vid nästa solljusdag för nu börjar det bli länge sedan!

#29: Vad kul att du kollade in China m syskon (ja, vem har inte fallit för brorsan Chad?!).

En liten julhälsning till er alla från vackraste China :)