Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 09-kattungar-till-salu
Läst 321 ggr
ChopSueys
0

Tjohoo! 4 små troll :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har äntligen våra små troll kommit! Det blev 4 st :) Tänk att man kan sitta så länge vid bebislådan o bara titta. Man blir så rofylld o lugn. Bebisar är nog bästa botemedlet för stress!!!

Bilder finns det fler av på hemsidan

http://www.chopsueys.com

mariamia
0

Grattis vilken underbar förtidig julklapp!!

/Mia

AngelicaT
0

Grattis till fyra härliga små julekissar! De ser så goa ut allesammans. Lycka till med dem!

Snusan
0

Grattis till kullen Skrattande

anakin
0

Grattis till de 4 små liven=)

Lycka Till.

Ixatrixa
0

Åhhh vad härligt det ser ut, det infinner sig ett underbart lugn i huset när man får bebisar.

Lycka till med de små liven;)

Runsviks
0

Grattis Linda till fyra små tomtenissar… //Kristin

Restless
0

Vad mysigt det ser ut… Man blir så sugen på egna kattungar när man ser andras ;) Lycka till med de små - de blir stora på tok för fort!

Seerath
0

Dom är verkligen helt underbara småttingarna!

Jag tror jag behöver få komma på en avstressningskur just nu. *Bokar plats vid bebislådan*

EddaM
0

Grattis grattis=) De ser så goa ut=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

BEATA
0

Stort Grattis….det är underbart med små bebisar…GladGlad

Midlands
0

Grattis till fyra smånissar!Man blir ju sjuk av längtan efter småttingar…men mina kommer i januari=)Så jag får vänta till dess innan jag campar vid bolådan och blir stel i hela kroppen.

/Tanja

Majamaloss
0

Grattis, ni fick också en fyrklöver, vad roligt! Härligt med december ungar, man kommer liksom av sej i julstressen, eller hur?
God lycka med era små! // Maja

Syllan
0

GRATTIS & LYCKA TILL!! /Sylvia

Tinis
0

Grattis! Vad mysigt det ser ut.Glad Längtar också efter smått men får nog vänta till i sommar.

Inlägget är låst för nya kommentarer