Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 222 ggr
Syllan
0

Vill inte vara med

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en katt som hatar kameran, Angel. Hon är hopplös att fotografera. Dels är hon svart, vilket gör att man MÅSTE ha bra ljus för att hon ska synas. Och som om inte det var nog så hatar hon kameran. Hon ser skitsur ut varje gång:( Och inte går det att använda vippan heller för då förvandlas hon till en tornado. Hon älskar nämligen vippan, och kastar sig handlöst efter den.

Har ni någon katt som är sådan? Eller har ni något tips på hur jag ska göra för att få något bra kort på henne? /Sylvia

mariamia
0

Jaaa STÖN! Min Bolla är helt hopplös! Vänder sig bort, går iväg, blundar och bara visar med hela sitt kropps språk, att matte… detta hatar jag!!!!

Här är ett av de bättre…. Sprang runt med kameran och tog ett hoppsan kort på Bolla…

WesthKiowas
0

Oh, vilken grym look! Har också en svart katt som hatar kameran. Enda gången jag fått något hyfsat kort på henne är ute.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

manlyckans
0

Och inte blir det väl lättare av att hon ligger i en svart soffa Flört

Syllan
0

#3 Nej , men här får man vara glad att man lyckas fånga henne på bild:) Antingen sover hon eller också far hon runt som ett torrt skinn:P Bakgrund är inget man hinner bekymra sig om. /Sylvia

BEATA
0

Jag har nog inga bra råd…har själv svart katt  och kattungar…svart är absolut den svåraste färgen att bli bra på kort. Men i dagsljus eller ute är nog det bästa..men om dom inte tycker om kameran…det gäller att vara framme innan dom upptäcker kameran..inte lätt ../  Berit    Lycka tillGlad

Runsviks
0

Måste bara få visa hur less S*Runsvik's Hobbe och hans dotter Sigrid blev på mig i somras. "Sätter jag mig bakom skylten så kan hon inte fota"… tänker nog Hobbe där han sitterFundersam

Svarta katter är hopplösa att fota …

DanneB
0

Mina katter gillar inte riktigt kameran heller (antagligen blixten) så kan man hoppas så högt som möjligt är det ju bra ;-)

parlan
0

Måste bara slänga in en bild på våran svarta Sally tyvärr omplacerad som ensamkatt då Thelma och Sally inte fungerade ihopa

//Maria

Vettarna
0

Här kommer en bild på hur otäckt Vålbrändans Narnia tycker det är att bli fotograferad, Sannafjällets Knockout bryr sig inte så mycket om att det blixtrar.

Jag har försökt ta en massa kort nu till jul, men det är så gott som omöjligt att få några bra kort.

// Ann-Christine

Tinis
0

Försökte ta lite julbilder på min röda hankatt i dag. Det var inte särskilt populärt! Skrattande