Silverpaddor tack!
Vill se massor med bilder på silverpaddor, med eller utan vitt. Så vackra så vackra!

Här är S*Frostvikens Agnes, fs

#6 hon är så häftig! och såå snygg 

#7 Åh tack!
"Bambi", som hon kallas hemma, hälsar oxå o tackar 
//Malin

Man blir förälskad i alla katter, den här färgen är så härlig!!Men det tycket jag förstås om, de flesta färger, det hela slutar nog med att man har en katt med varje färg

#12 Hennes silver är så himla läckert! :)

Man blir helt sjuk när man ser alla era vackra katter;) Speciellt #2 och #6. Helt ljuvliga. /Sylvia

#15 Bambi sträcker på sig o vet sitt värde *fniss o matte blir alldeles generead ;)
#19 Allra vackraste Kendra.. Det riktigt sticker i hjärtat när jag ser henne! :)
#24 Kära hjärtanes vilken vacker färg!
#28Jaaa våran Darling är vacker och har en mycket bedårande färg TACK!!
//Maria
#25 Ooooh, jag vill också ha en gts, se ju ut som en grillad mashmallow *mums* Så otroligt läcker 

Hon är så söt och go din Qita, håller tummarna för att det går bra för henne på söndag. Humöret behöver du ju inte vara orolig för iaf, snällare katt får man ju leta efter.
Kram
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Här är en bild på min underbara Skrållan, hon har så fina färger
#44 Skrållan har verkligen super fina färger! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#45 Ja, jag kan inte se vackrare färger på en katt. Hela hon är underbar
#43 Tack Sissi!
Ja, snällare katt än Qita får man faktiskt leta efter. Hittills har hon ju också skött sig helt suveränt i utställningsmiljö så det är bara att hoppas att de takterna sitter i.

52 Vilken SYGGING en katt i min smak

Angelike

Oj oj, ska nog köpa mig en silverpadda, eller be Satin om en snygg padda, om nu parningen tagit sig
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#52 Oj, vad vacker!

#58 viist är hon? en sån vill jag ha
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#59 Det förstår jag verkligen att du vill. 

#54,58,59 Tack!! Hon är så fantastiskt snygg att det gör ont att titta på henne.
Den silvern och färgfördelningen är ju bara att dö för. Min allra vackraste padda helt klart.

Nu har jag äntligen fått tummen ut och har fotat min underbara S*Seerath's Amesha Spenta! Idag 7 månader.

Vilka vackra paddor det finns!!

#52.ans padda bor hemma hos mig, jag har turen att äga henne, min vackra Bettan!