S*Rotebräckans Giorgio Armani...
är äntligen här! Efter en jobbig hemresa med snökaos i ca 60 mil har han nu kommit hem till Djurslöv i Skåne! Han är en mysig och charmig kille, väldigt pratsjuk och helt underbar!
Han och kullen var med på lördagen på SK´s utställning i helgen och då blev Armani BIV-total och NOM av Maud Olsen Johansson! Hela kullen blev oxå Bästa kull kat 2, mamma Grace kammade hem bästa avel och uppfödaren Lotta blev bästa uppfödare! Grattis Lotta till en jättefin kull!
Jag är jätteglad för vår fina kille och det ska bli spännande att se hur han utvecklas. Han har ett underbart temperament och en riktig myskille. Här kommer en bild på kullen från i lördags med mamma.
Föräldrar är EC S*Utblickens Grace och CH S*Svartträskets Lairon JW. //Kaisa

Hihihi…så snyggingen Armani hoppade inte av i Helsinborg trots allt. 

#3 Haha…nä jag höll hårt i honom! Tack så jättemycket Tina för en jättetrevlig söndagkväll med go mat och dricka!!! Här kommer en bild från hemresan när vi satt fast söder om Stockholm pga en olycka längre fram mellan en flygbuss och enlångtradare. Vi stod stilla i snökaoset i 2½ timme, suck… //Kaisa
#4 Hua vilket väder!
Kanon fin kille, kul att det gick så bra på utställningen också…dessutom var det väldigt trevligt att träffa dig irl.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#4 Hua! Jag tänkte allt på er i går. Skönt att ni klarade er hem helskinnade. Här öste snön ner hela förmiddagen och på kvällen började det snöa igen.

Grattis till nya killen och till fina resultat 
Grattis till killen o lyckad utställning :) ang vädert så ser det lika dant ut som vi hade här i går huga vill ha vår :) /Eva

Grattis till en superfin kille och till utställningsresultatet!

#8 + 10 Tack ska ni ha! //Kaisa

Grattis till er och skönt att det gick bra hem,var orolig för er i detta snöväder som var. Snygg liten pudding , kanske får se honom på utställning 
Kram

#14 Tack! Jag hoppas att vi ses i Stenkullen på Spinneriets utställning, då får ni se Armani och vi hoppas att få träffa lille Plysen (Doc Holliday). Kram Kaisa

Grattis både till en snygg kille och till fina resultat. Ska bli spännande att följa honom framöver. /Sylvia
#13 I juli ser det tunt ut på utställningsfronten i Skåne. Varför inte komma på återbesök lagom till Järvas utställning den 12e och 13e? Vädret är förhoppningsvis bättre då även här i "norr".

#17 Det hade varit trevligt! Men om jag inte minns fel så är det den helgen som vi vart år viger åt Svedala Sommarrock! Det blir en lång helg med musik och festande i min gamla uppväxtby med alla gamla kompisar, från torsdag till lördagkväll. Varför inte ta istället och köra ner till skåne och vara med och festa ett par dagar, hihi! Du är välkommen ner! //Kaisa
Nu har poletten ramlat ner hihi
Det är ju du ju från Skåne
, som jag stog och pratade med på Sk.s utställning.
Kul att få ett ansikte .
Grattis till Armani --fin kille.
hoppas att vi ses flera gånger häls yvonne
Grattis Kaisa till en riktigt läcker liten grabb :o))
/ Sophia

Här kommer en uppdatering om min goa kille!
Han blir snart 8 månader och har sprängt 5 kilostrecket. Pälsen börjar komma och han är en stor och go kille med ett härligt temperament. Han är fortfarande min stora bebis och jag är så glad över att jag fick denna möjligheten att köpa honom. Vi hoppas komma med på utställningen i Tönsberg, Norge, med honom annars får vi hoppas att vi kommer med i Höganäs i höst istället. //Kaisa

Grattis!
Kul och se att han utvecklats så fint sen Sviss utställningen.Han börjar oxå bli en STOR påg. hihi
Kram Johanna

Jättefin kille!!

#25 Tack! Ja han har verkligen växt sen vi sågs i Hässleholm! Nu ska vi bara hoppas på att öronen faller bättre på plats oxå, men han är ju inte så gammal ännu.
#26 Tack!
Vi har precis varit hos veterinären, är nyss hemkomna, han har fått sin första rabiesspruta så han kan få ett pass. Vi vägde honom där och vågen stannade på 5,3 kg. Hoppas att han fortsätter att växa och utvecklas lika fint här framöver. //Kaisa
Det är en snygg kille du har därhemma, Kaisa, trots att han är 08a. 

#28 Hihi, tack Tina! Jag måste hålla med det, trots att han är en 08a är han en stilig kille. Men han håller på för fullt att omvandlas till en riktig skåning så där finns hopp för honom oxå
//Kaisa

Nu har killen växt till sej en del och jag tycker det är dags att visa upp nya bilder. Han är 1½ år nu och är fortfarande en riktig myskille även om hormonerna rusar i kroppen
. Han tappade all päls i höstas när han blev fertil och inte förrän nu börjar den så smått komma igen. Eftersom han har gått i sommarpäls sen dess har han inte varit på någon utställning men till hösten är det dags att ta ut honom igen. Min gosepåg!!!
//Kaisa

#30 Åååh vilka fina bilder du tagit på Armani.

#33 Tack Sissi! //Kaisa
Oh,en så vacker kille
Det är nåt speciellt med svart-vita katter. Min gamla katt var just svart-vit . Han gick bort för 5 år sedan,12 år gammal och jag saknar honom än.
Kram till er
från
Inger

Fina bilder på en snygg kille 

Fina bilder du tagit på din prins.. Han är så fin kille och svart/vitt är så vackert

# 35-37 Tack för era fina ord om min kille! //Kaisa

Det har hänt lite sen jag såg honom senast. Då var han bara en liten skrutt! Snygg är han din kille! /Hanna

#39 Tack Hanna! Han börjar växa till sej och ska bli spännande att se om han kan sätta ordentligt med päls nu så han kan börja likna en skogis 
//Kaisa
Vilka jättefina bilder du tagit på Armani, Kaisa. Han är så stilig!

#41 Tack Tina! Jag är så stolt över min påg! //Kaisa
Vi kanske skulle köra lite "linjeavel" och para Armani och Pim Pim!? Det vore väl snyggt! 

Blir "bara" 12,5% på 4 gen och 15,8% på 10 gen.
Halvsyskonparning!!!
Sissi

Vilken bra idé Sissi! Varför har vi inte tänkt på det tidigare!
Tänk så snygga bebisar det hade blivit!!!
Jo högre procent desto bättre har jag hört, eller var det när det gällde vinet vi drack, hmm…. Men vem f-n bryr sej om procenten!!! 

//Kaisa

#43 & 44 Ni är roliga ni.

//Kaisa