Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 583 ggr
RonnieochRagge
0

Kastrering+inge bajs

hmmm jag funderar på att ta katten till veterinären. Han kastrerades i tor o sen bajsa han en gång på fredagen. Sen inge mer. Är detta vanligt vid kastrering eller borde jag omdelbart åka in me han?

WesthKiowas
0

Har du sett så han verkligen har ätit ordentligt efter kastreringen? Har han det och trots det inte varit på lådan skulle jag nog ringa in till djursjukhuset, han kan ju fått en förstoppning. Är allmäntillståndet som vanligt? Kan ha fått en infektion i såren, kolla så att han inte är svullen. Om han är det så ta tempen, kan få väldigt hög feber utan att det märks så tydligt och då behöver han behandling ganska omgående. Håller tummarna för att det inte är så.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

RonnieochRagge
0

Han bajsade en gång till sen och allmäntillståndet var som vanligt. Kanske lite tröttare än vanligt. Men idag tänkte vi at det inte är värt o chansa så han fick träffa doktorn. Men det var inge fel alls på han. Dom kände inget i tarmen så troligtvis vad dom trodde hade han inte ätit så mkt efter kastreringen. Vilket jag troddeCool Men shi fick jag