Nu är han äntligen hemma!
Min fina kille, som jag har längtat!
Det går över förväntan. Han visade sina röstresurser i bilen hela vägen hem. Och som jag misstänkte skulle ske, "polisen" (Wea) i katteriet har högljudda protester, men hon tycker bara att han är äcklig, så det morras och fräses mest när han är i närheten.
De andra katterna har tagit in honom med "öppna armar"… eller ja, Musen (Minnie) är lite väl mycket "på" honom och vill busa och klänga på honom… och jösses vad stor hon blev när han kom! Hon som var min "lilla" tjej. ;-)
Vad tycker ni? Visst är han söt?!
snygg!! vad heter han?
S*Winsnes Wilda
Jätte fin!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Superfin kille. Hoppas att han kommer att ställas, så att vi får se honom IRL.
Lycka till med killen.
Mvh,
Eva-Helen
Jodå, han kommer att ställas dit jag kan åka :)
tjusigt namn oxå ju
S*Winsnes Wilda
Lycka till med lillkillen!

Gratulerer
Så fin han er.
Säg den lycka som varar… Nu är min älskade pojke i katthimlen. :(
Fan säger jag bara. Ursäkta att jag svär, men livet är inte rättvist.
Nä men fy så ledsamt. Er tid tillsammans blev alldeles för kort. Jag lider med dig. 

Nej, vad tragiskt. Vad hände? 

Men gud en sån fin kille.. vad hände med honom 
Beklagar verkligen vet tyvärr hur det känns att förlora en bebis och det är bland det värsta man kan uppleva

Men, fy vad tragiskt!!!
Beklagar verkligen!!!

Usch vad hemskt, stackare =( Vad hände?
Tack! Han var verkligen vacker och vi hade sådana planer för honom. :(
Det är inte säkert ännu, han obduceras idag, men hans njurar var stora som golfbollar och enligt vet kan det inte tyda på annat än missbildning sedan födseln, men det syntes inget vid besiktningen, så det gick ruskigt snabbt.
:(

#15 Gud så hemskt jag hoppas ändå att ni får ett svar.
Kramar
Jag beklagar sorgen.
Hälsningar Maria
Vad ledsamt. Stackars er.
Susanna

Usch vad tråkigt för er.
Hoppas att det snart känns bättre för er det är alltid hemskt att mista sina små.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Så tragiskt. 
Pratade nyss med veterinären och fick det bekräftat att det INTE rörde sig om PKD, vilket jag gått och varit orolig för. Skönt det iallafall.
Nu minns jag inte exakt vad det var, för veterinärer (som annat läkarfolk) talar på medicinspråk så man inte fattar mycket. Dock var det en relativt sällsynt sjukdom som oftast angriper hud och slemhinnor och senare inre organ som hjärta, lungor, lever… fast ytterst sällsynt njurar! Va faan! Såklart att just min katt blir sjuk och att han ska vara så sällsynt så det minsann sätter sig på njurarna. 
Har bett om att få hem pappret så jag kan kolla i lugn och ro…
Men fy vad trist, beklagar verkligen!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***