Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 806 ggr
LottaC
0

två"bröder"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bara MÅSTE visa "bröderna bus"Är så underbart att se dessa två….

elfames
0

Åååh vilka busar….så fina..
Visst är det fosterbrorsan till höger??

Juliette-
0

Dom är helt underbara och de är svårt att förstå de är så lite i ålder som faktiskt skiljer dom.. haha sen är de så roligt att se en sån liten birma för de är mycket som är helt fel mot skogisar (om inte allt) hehe skillnaden är vekligen stor på alla sätt

Zarkeshas
0

Härliga pojkar! :) Fast min favorit hos dig just nu är Ryan.. Kyss

mariamia
0

GUUUUUUD dumma dig att lägga ut så underbara foton!

/Mia

lynxeyes
0

ja helt underbara!!!! väcker ett enooormt vill ha begär *fniss* Puss på de små magarna!!!

anakin
0

Men åhhh,såna rara små ärtor!!

Gudomliga=)))

///Anki

parlan
0

vilka bedårande sötisar

//Maria

LottaC
0

ja….fosterbarnet är Birman…hans namn blir Ville har hans "matte" bestämt (för han VILLE leva)jätterart.

Jag är så glad alla timmar jag spenderat med honom gjorde att han överlevde.Den stora lyckan blir då han är 12 veckor och får flytta hem igen..Till matte och husse som verkligen älskar honom över allt annat.

Matte ringer varje dag för att höra hans vikt och hur han mår.

Sisikarlstad
0

Guuud så fina!!!Kyss

Restless
0

vilka sötnosar :) måste kännas underbart att kunna vara till hjälp!

EddaM
0

Åhh va goa de är och visst växer vill ha begäret =))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

LottaC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är ju "värsta" tiden över,man känner sig som om man har småbarn igen ,mat var 3-4 timme dygnet runt har vart standard fram till nu .Jag har knappt varit utanför min dörr under den här tiden ,ska dock ge honom mjölk ersättning som stöd någon vecka till.De "kritiska" perioderna har vi lyckats kämpa oss igenom.Ett tag skulle han ha mjölk var 2-3 timme.Nu är Ville 5 veckor och börjar komma ifatt "Birmors"idealvikt.Han har också "smakat"torrfoder. Ville mår prima nu och allt jobb är "bortglömt" nu när man ser honom gå omkring på golvet.När man sen ser hans matte nästan gråta av lycka när hon ser Ville.Då vet man att man gjort helt rätt

Runsviks
0

Vilken fantastiskt fin insatts du har gjort  och gör för Ville, jag förstår att hans matte är överlycklig. Den bästa julklapp du kan ge henne .

manlyckans
0

Vilken härlig känsla när allt går bra! Mysigt för bröderna att få vara två, istället för en ensam utan någon jämnstor att kunna busa med. Lycka till med killarna i fortsättningen oxå; starkt jobbat!

Mvh Ann /S*Månlyckans.