Fräset 8 och 9 augusti
Jag kommer på söndagen med min S*Karmskogens Sunshine. Är det flera som kommer?

yes vi kommer.. ställer skogkatt på lördagen och ori på söndagen

Då ses vi på söndagen, synd du inte har din kille med då så att man kunde titta på snyggingen

#2 Han ställs inte på lördagen heller 

Jag kommer med Dakota på lördagen tillsammans med Emelie =)
Jag kommer på söndagen med mina två skogistjejer.
#4 Vad synd att vi ställer olika dagar. Jag som hade hoppats på att få träffa barnbarnet.

Jaaaa =( det var riktigt synd. Satt och tvekade om jag skulle ta lördagen eller söndagen, men valde lördagen för att det passade bäst med en stundande omtenta =( Men hon kommer ställas fler gånger iår, tex Eskilstuna och vill komma med på Birkas utställning (kom inte med förra året)
#5 Jag kanske hänger med dig (om jag får)!?
Har några små crémbullar och blåbär som jag vill titta på. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#8 Visst får du det.
Kanske lika bra att du tar med en extra transportbur också i fall en viss liten cremebulle skulle få för sig att han vill flytta till Tyresö. 

Jag kommer på söndagen med en av mina pojkar

Jag kommer kanske på söndagen och kikar,,
Ska på bröllop på lördag så lite beror det på hur sent det blir..
men jag tror att jag måste ta mej dit.. :-)
//L
Då är det dags för vägning i Skogkattslingans viktprojekt. Denna gång på Fräsets utställning.
Vågen står i min monter, Cyclopia, både lördag och söndag.
Hjärtligt välkomna att väga in era Skogisar!
/Kattis
För Skogkattslingans avelsråd

Kommer nog med lilla Dakota =)

Jag kommer tillsammans med min Xaphania. Ska gå assistent för Hannah Jensen bägge dagarna, alltid trevligt! :)

Margona?? Har du hittat någon att åka med? Iom att jag ska på bröllop så kommer jag inte att åka så tidigt så du kan åka med mej tyvärr,, :-(
Men nog finns det någon trevlig skäl att åka med från stockholm?? ;-)
Nu raggar jag för din skull… Jag är gift och inte så van i att ragga,,*s*
//Linda

#15 Ha ha! Tack för hjälpen men jag ska inte åka, ska jobba. Annars hade det löst sig, min snälla kompis hade troligen kört mig. Men det gör inte så mycket eftersom jag spenderade hela förra helgen på utställning
Kram

#16 Vad tråkigt du inte kommer

#16 Skulle det lösa sig på jobbet kanske jag dyker upp

Jag får månadens klantarsel pris =P När jag skickade in anmälningsblanketten skrev jag 8/9 (misstag nr1) antar att utställningssekreteraren trodde jag skrvit fel och ändrade till 9/8, jag tänkte inte på att det gjorde att jag anmälde mig själv till söndagen (misstag nr2), dubbelkollade inte bekräftelsen (misstag nr 3), trippelkollade inte (misstag nr 4). Så jag steg upp vid fem i morse, åkte hela vägen för att väl framme få reda på att jag ska komma IMORGON egentligen… Stackars stackars Dakota…. Och jag kan inte åka imon för har handledarutbildning så jag kan ta körkort, enda tiden som finns i augusti =P
KLANT!

#19 Men vad typiskt! Tycker väldigt synd om dig nu!

Jag tyckte synd om mig själv först med men nu skrattar jag mer =) Klantigt som tusen
#19 Vad trist, men ibland rör man till det. Skickar du Dakota med Emelie i morgon?

Kanske, vi ska höras lite senare idag så ska fråga henne

Någon som har ngt resultat btw?

Alla resultat ligger ute på fräsets hemsida. Blev en hel hög med Skogkatter som blev BIS :) Grattis till er alla!
#26 SUPER!!!
Grattis till alla fina resultat!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#26 Tack för infon. Snabbt jobbat av Fräset.
Grattis till alla fina resultat. Vad roligt att så många skogisar BISade.

Grattis till alla fina resultat!

#26 Skoj att man har kunnat följa alla resultat under dagen!!!
Jättegrattis till fina resultat!
Grattis till alla fina resultat
Massor av nospussar till Yllin Kyllin

#31 Yllin tackar och pussar te bak!