Resultat från Dal!
S*Långängens Mandel EX 1, BIV u/j och NOM!
S*Ulabrands Quintus EC, BIV
Återkommer senare med fler resultat, vet bara att det gått kanoooon för Långängens katter! Kul och GRATTIS!

Hur gick det för Mandel i panelen undrar nyfikna jag? 
Han förlorade i panel!

Grattis! till kanonresultat ändå. 
Grattis till ett kanon resultat. Mandel är en tjusig grabb!
//Maria
BIS junior lørdag S*Sannafjällets Kaxe
BIS ungdyr begge dager (N) Josimos Anton Rampekvakk

Åh! Lynx' son blev BIS igen!!! Underbart skoj :) *stolt*
#3 Hur gick det för stilige Mandel i dag då?
Jeg vet ikke, men jeg tror det var DK Rimtursers Arizona som ble BIS_j idag

Grattis till alla superfina resultat!
/Marie
OM jag förstått det rätt så var det bara 5 domare kvar till kat 2 panel, domarna la varsin röst på varsin katt och det avgjordes med lottdragning!

Åh grattis Brita, vad kul och såå välförtjänt.
Kram
// Maja

Hei, God Morgen og Takk for ei flott helg til alle vi møtte! Gabor fikk sine første 2 CAC på sin første "Voksen-utstilling". Og tenk han ble beste Grp 4-hanne og NOM på søndag!!!
Bilder kommer! Og ikke minst Grattis til alle fantastisk flott NFOer og deres eiere som gjorde det så bra denne helgen!! (f eks Brita, Lotta, NC's, Josimo, Linda og mange flere!!)
ÅHHH GRATTIS till ER alla!!! Hipp Hipp HURRA!!!!

Kom hem 03:15 imorse från Dal o har precis gått upp..vi fick det vi ville ha dvs 2 Norska CAGCIB (vi var ensamma i klassen båda dagarna) : )..så lite fuskigt var det ju men nu behöver vi iaf inte åka till Norge på ett tag med Vår Impala som numera kan titulera sig GIC S* Ansuz Impala : )..
#16 GRATTIS!! Till GIC!! Impala! JIPPI!

Grattis till allihopa för de braiga resultaten=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Morrn allihopa! Nu är även jag uppstigen, vi var inte hemma här igen förrän kl. 5 imorse. Så jag sov en stund när vi kom hem och nu har jag börjat packa upp efter helgens utställning.
Lördagen för vår del gick inte bra, Anneli Persson gillade inte våra katter nått speciellt. Men igår på söndagen var det precis tvärtom, Jörgen Jensen gillade dom skarpt. CH S*Mylingens Chanté blev Ex 1/2 och tog därmed sitt CACIB och blev IC!!! IC S*Silverbells Oleana blev Ex 1/4 och tog sitt andra CAGCIB, båda är norska. Så nu kan vi lugna ner oss ett tag när det gäller de norska utställningarna och hålla oss på hemmaplan under våren, känns skönt. //Kaisa

Grattis till alla för fina resultat!!!
S*Milda ma Tildes Coole Porter blev GIP på söndagen då han även blev BIV & NOM S*Njalleskogens Grace blev ex1 båda dagarna. Porters bror S*Milda ma Tildes Nisse Rimfrost blev IP BIV NOM på Lördagen och tog sitt CAGPIB på söndagen.. Tråkigt var ju att 5 av domarna for innan kat2 panelen ens hade börjat…
Är lite nyfiken på varför 5 domare (som jag har hört dömde kat 2 under dagen) åkte innan kat2 panelen??
Får dem göra så??
Vill alltså bara veta, dömer inte domarna alls..

De 5 dommerne måtte reise for å rekke flyene sine. Det var synd for da ble det ikke mange dommere igjen men veldig mange katter.
Tack för svaret Brita
Då vet jag , å slipper fundera över varför.. :)